کشف ۷هزار و ۸۰۰ هزار عدد انواع محترقه در نیشابور

نیشابور (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف تعداد ۷ هزار و ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۷هزار و ۸۰۰ هزار عدد انواع محترقه در نیشابور

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نیشابور، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز توسط فردی سودجو در یکی از مناطق شهر نیشابور پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی متهم و مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی این فرد را دستگیر ضمن اینکه در بازرسی از مخفیگاهش تعداد ۷ هزار و ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.
این مقام انتظامی بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سودجویان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه تصریح کرد: به استناد ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق خرید و فروش مواد محترقه به صورت غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می شود.
حسینعلی زاده در پایان گفت: از والدین انتظار داریم در ایام پایانی سال کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار