معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

در جهت شکوفا کردن استعدادهای دانش‌آموزان تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم

پردیس (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان پردیس ضمن تبریک سالروز تشکیل امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی به تمامی مربیان و معاونان پرورشی، گفت مسیری که شما برای تربیت نسل آینده کشور پیش رو دارید، مسیری پرپیچ و خم و دشوار است. در نهاد امور تربیتی سعی بر این است که به دنبال شکوفا کردن استعدادهای دانش‌آموزان بود و نقش خود را به درستی ایفا کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
در جهت شکوفا کردن استعدادهای دانش‌آموزان تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم

محمد فروتن با اشاره به نقش مهم معاونان پرورشی در جلسات شورای معلمان، تصریح کرد: ضروری است معاونان پرورشی در جلسات شورای معلمان با نکات تربیتی اخلاقی و اعتقادی وارد شوند و همچنین با هم‌فکری با سایر معلمان با برنامه‌ریزی صحیح جهت اجرای دقیق برنامه‌ها و فعالیت‌های پرورشی تلاش خود را انجام دهند.

وی در رابطه با دبیرخانه جشنواره‌ها نیز تصریح کرد: امسال به لطف خدا و همکاری و همراهی شما بزرگواران ۶ دبیرخانه در این شهرستان شکل گرفت که هدف از تشکیل این دبیرخانه‌ها کیفی‌سازی فعالیت‌های پرورشی بوده که خوشبختانه هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی رشد چشمگیری در این جشنواره‌ها نسبت به سال گذشته در آموزش و پرورش شهرستان پردیس داشتیم.

فروتن ضمن تبریک ایام مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، با بیان اینکه مبعث بزرگترین رویداد تاریخ بشریت است، تصریح کرد: می‌توان تاریخ بشر را به دو نیم تقسیم کرد، قبل و بعد از بعثت، این یک نقطه عطفی برای انسان‌ها است. خداوند متعال در قرآن کریم در سوره مبارکه آل عمران آیه 103 می‌فرماید:«شما در پرتگاه آتش بودید و خداوند شما را نجات داد.» مبعث خاتم انبیاء باعث نجات جامعه انسانی شد.

وی با بیان اینکه دین اسلام دین فرهنگ است نه دین جنگ افزود: اولین آیه‌ای که بر پیامبر اسلام نازل شد، آیه فرهنگی بود و این مطلب بیانگر این است که شروع اسلام و هدف آن فرهنگ است، در آیه اول سوره مبارکه علق بعد از خواندن که همان علم است تاکید بر نام و یاد خدا دارد. این بدین معناست که علم بدون باورهای دینی و اعتقادی و اخلاق کاملا بی‌ارزش است.

فروتن افزود: معاونان و مربیان پرورشی باید این آیه را سرلوحه کار خود قرار داده و با دانش‌آموزان خود نبی گونه رفتار کنند و بدانند که آموزش بدون پرورش یعنی فاصله گرفتن و دور شدن از اهداف والای دین مبین اسلام و این یکی از وظایف مهم همکاران پرورشی است.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار