مدیر دبیرستان طرح نو شهرستان پردیس:

مهمترین آسیب‌ کلاس‌های مجازی، کاهش ارتباط، شادی و نشاط دانش‌آموزان است

پردیس (پانا) - مدیر دبیرستان طرح‌نو شهرستان پردیس با بیان اینکه مهمترین آسیب‌ کلاس‌های مجازی، کاهش ارتباط، شادی و نشاط دانش‌آموزان است، گفت به رغم مجازی بودن کلاس‌های درسی، حضور مستمر دبیران در مدرسه، موجب شده تا فعالیت‌های آموزشی و پرورشی همچنان در این دبیرستان فعال و پویا باشد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین آسیب‌ کلاس‌های مجازی، کاهش ارتباط، شادی و نشاط دانش‌آموزان است

فروغ شیرخدایی درخصوص ارتباط بین اولیاء و کادر دبیرستان اظهار کرد: جلسات حضوری بین والدین، مدیر، معاونان و دبیران در طول دو سال گذشته با توجه به تعطیلات کرونایی همواره پابرجا بوده است در این جلسات همواره پیگیر امور آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان هستیم تا به بهترین نحو کلاس‌های آنلاین اداره شوند و اولیاء نیز بدانند ما همواره در کنار آنان هستیم.

مدیر دبیرستان طرح نو شهرستان پردیس در رابطه با این موضوع که به چه دلیل آموزگاران به تنهایی در کلاس‌ها حاضر می‌شوند و آنلاین تدریس می‌کنند، تصریح کرد: دلیل حضور آنها در دبیرستان علاقه آنها به محیط مدرسه و جو دانش‌آموزی کلاس‌ها است و همینطور ارائه بهترین تدریس برای دانش‌آموزان چه در کلاس حضوری و چه در کلاس آنلاین است.

وی با اشاره به مشکلات و آسیب‌های به وجود آمده به خاطر کلاس‌های آنلاین گفت: در کلاس مجازی ارتباط عاطفی کمتری بین معلم و شاگرد وجود دارد و همچنین عدم ارتباط دانش‌آموزان با دوستان خود باعث شده شادی و نشاط آنها کمتر شود و تعامل اجتماعی با دبیران و دوستانشان کاهش پیدا کند و این یکی از بزرگترین آسیب‌های جدی برگزاری کلاس به صورت مجازی است.

همچنین مهشید شجاع سادات دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان طرح‌نو نیز در رابطه با حضور معلمان در مدرسه گفت: کلاس‌های مجازی آسیب‌های زیادی در یادگیری و ارتباط با دیگران برای دانش‌آموزان به وجود آورد. حضور دبیران در مدرسه به ما این امکان را می‌دهد تا در صورت داشتن ضعف، از تدریس حضوری آنان استفاده کنیم. در دوران غیرحضوری بودن مدارس اکثر دانش‌آموزان مباحث آموزش داده شده را به طور کامل درک نکردند به همین دلیل ما منتظر هستیم تا هر چه زودتر مدارس حضوری شوند تا آسیب‌های این دوره را پشت سر بگذاریم.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه کیوان‌فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار