‍ به‌ منظور رفاه حال شهروندان انجام شد؛

آغاز نظارت شهرداری پردیس بر عملکرد پیمانکاران خدماتی شرکت عمران

پردیس (پانا) - به‌ منظور رفاه حال شهروندان شهرستان پردیس نظارت شهرداری این شهرستان بر عملکرد پیمانکاران خدماتی شرکت عمران در فازهای جدید آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز نظارت شهرداری پردیس بر عملکرد پیمانکاران خدماتی شرکت عمران

به‌ گزارش روابط‌ عمومی شهرداری پردیس، چندی پیش تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه میان شهرداری پردیس، فرمانداری شهرستان و شرکت عمران پردیس در زمینه خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان ساکن در فازهای جدید منعقد شد.

براساس این تفاهم‌نامه، شهرداری پردیس به واسطه برخورداری از تخصص‌های لازم صرفاً نظارت بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری و تجهیزات شرکت عمران را بر عهده خواهد داشت و امر خدمات‌رسانی در فازهای ۱۱، ۹، ٨ و ۵ همچنان برعهده شرکت عمران است.

از جمله موارد مندرج در تفاهم‌نامه چهار ماده ای مذکور می‌توان به این موارد اشاره کرد که شرکت عمران همچنان نسبت به پرداخت صورت‌ وضعیت حقوق پیمانکاران منتخب ادامه می دهد؛ خدمات شهری شهرداری پردیس بر عملکرد پیمانکاران خدماتی شرکت عمران نظارت خواهد داشت؛ شرکت‌ عمران موظف به احداث و تکمیل امور زیربنایی و روبنایی فازهای جدید خواهد بود و پرداخت مطالبات پیمانکاران برعهده شرکت عمران است.

بر همین اساس، شهرداری پردیس طی روزهای گذشته طرح نظارت بر پیمانکاران شرکت عمران شهر پردیس را در راستای رفاه حال شهروندان آغاز کرد.

در قالب این طرح، اموری شامل جمع آوری نخاله و زباله، تسطیح زمین های بایر، نظافت خیابان ها، لایروبی انهار، امحای تبلیغات غیرمجاز و ... انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار