مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در آیین استانی نواختن زنگ انقلاب اسلامی:

وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نوجوانان و جوانان روایت کنیم

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان بیان کرد به برکت وجود انقلاب اسلامی کارهای بسیار ارزشمندی انجام شده و باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نوجوانان و جوانان روایت کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نوجوانان و جوانان روایت کنیم

در آیین استانی نواختن زنگ انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از مسئولین استان برگزار شد، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: وظیفه داریم دستاوردها و افتخارات انقلاب اسلامی را برای نوجوانان و جوانان روایت کنیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان با تاکید بر ارزش‌‎های انقلاب اسلامی، گفت: به برکت وجود انقلاب اسلامی کارهای بسیار ارزشمندی انجام شده و باید قدردان برکات این انقلاب باشیم.

اعتدادی افزود: در کاشان مادر خیری که چهار فرزندش در راه انقلاب اسلامی شهید شده بودند، کلنگ ساخت مدرسه‌ای را بر زمین زد و علاوه بر فرزندانش که تقدیم انقلاب کرده بود، اموال خود را که قرار بود صرف دامادی فرزندانش کند، برای ساخت مدرسه هزینه کرد. این اتفاق از برکات انقلاب اسلامی است و باید قدرشناس خانواده‌هایی که فرزندان خود را در راه حفظ این نظام تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار