استاندار اصفهان در آیین استانی نواختن زنگ انقلاب اسلامی:

نظام جمهوری اسلامی ایران هرساله پرصلابت‌تر از گذشته در حال تعالی و توسعه است

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان گفت نظام جمهوری اسلامی ایران هرساله پرصلابت‌تر از گذشته در حال تعالی و توسعه است و هرگز اجازه نمی‌دهد دشمنان قسم‌خورده آن، ذره‌ای به اهداف شوم و منحوس خود دست یابند.

کد مطلب: ۱۲۵۲۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نظام جمهوری اسلامی ایران هرساله پرصلابت‌تر از گذشته در حال تعالی و توسعه است

در آیین استانی نواختن زنگ انقلاب اسلامی که در دبیرستان دخترانه شاهد حضرت مهدی (عج) ناحیه پنج اصفهان برگزار شد؛ سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: به کوری چشم بدخواهان؛ انقلاب اسلامی و به مدد الهی و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری، فروزان‌تر از گذشته در حال تلألؤ در عرصه نظام بین‌الملل است.

وی در ادامه به روند رو به گسترش و تعالی عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و خدماتی کشور در آوردگاه‌های ملی و بین‌المللی اشاره کرد و با بیان جایگاه ممتاز ایران اسلامی در شاخه‌های مختلف پزشکی، نانوتکنولوژی و تولید علم در مقایسه با سایر کشورهای پیشرو؛ این موضوع را مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم سخت‌کوش و شریعتمدار ایران اسلامی و رهبری دوراندیشانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و اهتمام مجدانه همه دلسوزان نظام دانست.

وی، در این آیین با بیان گوشه‌هایی از سند راهبردی گام دوم انقلاب و ضرورت خودباوری و مدیریت جهادی، تاکید کرد: نظام سلطه، در طول این ۴۳ سال که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، با تمام قوا سعی کرده است به صور مختلف اعم از روش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، چه در عرصه نظامی‌گری و چه در جنگ اقتصادی، این نظام مقدس را دچار فتور و اخلال کند.

مرتضوی افزود: اما به کوری چشم دشمنان و اذناب کوته‌اندیش منطقه‌ای آنان، نظام جمهوری اسلامی ایران هرساله پرصلابت‌تر از گذشته در حال تعالی و توسعه است و هرگز اجازه نمی‌دهد دشمنان قسم‌خورده این نظام، ذره‌ای به اهداف شوم و منحوس خود دست یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار