مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر:

سیاست فرهنگی می‌تواند بهترین سیاست حاکم بر مدرسه باشد

دیر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت سیاست فرهنگی می‌تواند با مبتنی بر شناسایی و وضعیت اجتماع بیرون بهترین سیاست حاکم بر مدرسه باشد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سیاست فرهنگی می‌تواند بهترین سیاست حاکم بر مدرسه باشد

احمد عبدالله‌زاده، در نشست مدیران مدارس اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم مسئولیت را بهتر به سرانجام برسانیم باید به دنبال مدیران آموزشی و فرهنگی باشیم و هر کس نگاه مدیریت آموزشی داشته باشد قطعا نگاه مدیریت فرهنگی هم خواهد داشت.

وی گفت: همه ما متولیان امر تعلیم و تربیت باید نگاه و دید به مدرسه را به عنوان یک اجتماع کوچک داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر با اشاره به افکار و خرد جمعی در مدرسه اظهار کرد: اگر نیروی انسانی در مدرسه دیدگاه مشترکی در بحث رشد و تربیت دانش آموزان داشته باشد می توانیم به سمت اهداف خوب و مثبت حرکت کنیم.

عبدالله زاده گفت: برنامه ها و مراسماتی که در مدرسه برگزار می شود باید در جهت تغییر رفتار دانش آموزان و یک هدف واحد باشد نه به صرف یک تنوع در مدرسه انجام شود.

وی افزود: اگر قرار است در مدرسه پرورش، تربیت و اصلاح صورت بگیرد باید نگاه ما به شناخت‌ها و آسیب ها معطوف باشد و در این زمینه باید سیاست های فرهنگی مدرسه را تقویت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر بیان کرد: نگرش فرهنگی بر پایه دیدگاه های انسان دوستانه استوار است و هر چقدر به دانش آموزان نزدیکتر باشیم، نگرش فرهنگی ما عمیق تر و گسترده تر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار