معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره :

برنامه ها، سیاست ها و فعالیت های سند تحول بنیادین به مدارس ابلاغ گردید

شبانکاره(پانا)_ معاون آموزشی آموزش و پرورش شبانکاره گفت برنامه ها، سیاست ها و فعالیت های مورد انتظار از مدارس منطقه بر اساس سند تحول بنیادین تدوین و به مدارس ابلاغ گردید .

کد مطلب: ۱۱۱۴۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ها، سیاست ها و فعالیت های سند تحول بنیادین به مدارس ابلاغ گردید

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، محمد بحرینی فرد اظهار کرد : برنامه سند تحول به مدارس منطقه در قالب 152 برنامه و 530 فعالیت به هر سه مقطع تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم ) ابلاغ شد تا تمام برنامه های که در طول سال تحصیلی در مدارس انجام می گیرد طبق این برنامه ها صورت بپذیرد.

دبیر اجرایی سند تحول بنیادین منطقه آموزش و پرورش شبانکاره گفت : مجموع انتظارات از مدارس ابتدایی شامل 46 برنامه و 189 فعالیت، مجموع انتظارات از مدارس متوسطه اول 56 برنامه و 212 فعالیت و مجموع انتظارات از مدارس متوسطه دوم 50 برنامه و 204 فعالیت می باشد که امید است مدارس با اجرای این برنامه ها و فعالیت ها روند رشد آموزشی، پرورشی و تربیتی را طبق سند تحول اجرا نمایند.

بحرینی فرد افزود : عرصه تعلیم و تربیت از مهم‌ترین زیرساخت‌های تعالی پیشرفت همه‌جانبه کشور و ابزار جدی برای ارتقاء سرمایه انسانی شایسته در عرصه‌های مختلف به شمار می‌رود و سند تحول بنیادین نقشه راهی ست که مسیر ما را برای رسیدن به اهداف مبتنی بر نیروی کارآمد دارای فرهنگ ایرانی- اسلامی مشخص می کند.

بحرینی فرد گفت : با هدف اجرایی شدن برنامه‌های سند تحول بنیادین در مدارس و کلاس‌های درس؛ لزوم توجه به ساحت‌های شش گانه، توجه به اهداف دوره‌های تحصیلی و برنامه درسی در سطح مدارس و ترویج فرهنگ گفتمان سازی سند تحول مورد انتظار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار