مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه:

سیاست زدایی دستاورد آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است

بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه گفت در دولت تدبیر و امید با سیاست زدایی، آموزش و پرورش به رسالت اصلی خود روی آورده است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سیاست زدایی دستاورد آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، اسماعیل جبری در حاشیه سی و چهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران با بیان اینکه توجه ویژه و جدی به معیشت فرهنگیان و افزایش قابل توجه حقوق و مزایای آنان از خدمات آموزش و پرورش در دولت های یازدهم و دوازدهم بوده است، اظهار کرد: استخدام نیروهای جدید از طریق دانشگاه فرهنگیان، ماده 28 و حق التدریس، ارتقا جایگاه پژوهش در آموزش و پرورش و تقویت و توسعه مدارس پیش دبستانی در مناطق محروم از دیگر فعالیتهای مهم دستگاه تعلیم و تربیت در این دوره زمانی بوده است.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید با نگرشی صحیح، با نگرش سیاست زدایی، آموزش و پرورش به رسالت اصلی خود روی آورده است.
جبری در خصوص شیوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده گفت: تصمیم به بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید در شرایط کرونایی یکی از مهمترین تصمیماتی بود که آموزش و پرورش اتخاذ کرده است اما شرایط برای بازگشایی حضوری مدارس فراهم نیست و از سوی دیگر که آموزش مجازی برای دانش آموزی که در آموزش حضوری با چالش های گوناگونی مواجه بوده اند، با چالش هایی مواجه است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه در پایان به عملکرد این مدیریت در سال تحصیلی گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: رتبه سوم شهرستان در رشد عملکرد تحصیلی دانش آموزان در آزمون نهایی پایه دوازدهم و شروع ساخت چند واحد آموزشی از مهمترین خدمات انجام شده در سال گذشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار