بسته سیاست ها و برنامه های سال ۱۳۹۹ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان به مدارس ابلاغ شد

دشتستان(پانا)_بسته سیاست ها و برنامه های سال ۱۳۹۹ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با تعداد ۱۲۳ برنامه و ۴۲۳ فعالیت به مدارس ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بسته سیاست ها و برنامه های سال ۱۳۹۹ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان به مدارس ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ، مدیر آموزش وپرورش و رئیس شورای هماهنگی و اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خبر داد: بسته سیاست ها و برنامه های سال ۱۳۹۹ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با تعداد ۱۲۳ برنامه و ۴۲۳ فعالیت به مدارس ابلاغ شد.

سهراب باقری گفت : فرآیند تدوین برنامه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اتکا به اسناد بالادستی و مطابق با تقویم اجرایی ارسالی از دبیرخانه استان در شورای همکاری و اجرای سند مطرح و با فعالیت کلیه اعضا شورا پیگیری گردید.

وی افزود: پس از تدوین برنامه سالانه، کارگروه های تخصصی تشکیل و سیاست ها و برنامه های سال ۱۳۹۹/۱۴۰۰ در قالب انتظارات از مدارس در دوره های مختلف تحصیلی تدوین و جهت اجرا به مدارس ابلاغ شد.

دبیر شورای هماهنگی و اجرای سند تحول بنیادین شهرستان دشتستان ضمن تشکر از همراهی و همکاری اعضای شورای هماهنگی و اجرای سند تحول در تدوین برنامه ها گفت: امسال با برنامه ریزی خوب شورای هماهنگی استان و تلاش های همکاران در سطح شهرستان برنامه های عملیاتی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در یک بازه زمانی مناسب به مدارس ابلاغ شده است.

امراله قاسمی با اشاره به بازگشایی مدارس از نیمه شهریورماه خاطرنشان کرد: پس از دریافت سیاست ها و برنامه های ابلاغی در اسرع وقت با تشکیل میزهای تحقق پذیری در سطح مدارس، برنامه عملیاتی سالانه آموزشگاه را تدوین و با آمادگی هرچه تمامتر با فراهم آوردن زمینه تعلیم و تربیت تمام ساحتی و اجرای برنامه درس ملی به سوی آغاز سال تحصیلی جدید گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار