سند تحول بنیادین آموزش و پرورش؛ سند جامع و کاملی است

تهران(پانا) - مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول اللّه(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سند جامع و کاملی است و بر عملکرد صحیح همه عوامل سهیم در اجرای آن تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش؛ سند جامع و کاملی است

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ١٩، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول اللّه(ص) تهران بزرگ در معیت حجت الاسلام عسگر جلیل زاده؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابوذر و سرهنگ پاسدار احمد یوسف پور؛ فرمانده ناحیه ابوذر با حضور در سالن کنفرانس شهید حاج قاسم سلیمانی آموزش و پرورش منطقه با هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه و فرماندهان و همکاران این نهاد در حوزه های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت‌الاسلام علیزاده در این جلسه با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت ایام الله نهم دی ماه، از مجموعه اقدام های ارزشمند بسیج دانش آموزی و فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش منطقه تقدیر کرد و گفت: عدم غفلت از یاد شهدا اصل مهمی است که همواره باید سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول اللّه(ص) تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوره کوثر و جایگاه حضرت زهرا(س) گفت: بر اساس حدیثی از امام صادق (ع) که فرمود: "... فَمَنْ عَرَفَ فَاطِمَةَ حَقَّ مَعْرِفَتِهَا فَقَدْ أَدْرَک لَیلَةَ الْقَدْرِ وَ إِنَّمَا سُمِّیتْ فَاطِمَةَ لِأَنَّ الْخَلْقَ فُطِمُوا عَنْ مَعْرِفَتِهَا" (هر کس به شناخت حقیقی فاطمه علیها السلام دست یابد، بی گمان شب قدر را درک کرده است...) به تبیین اهمیت جایگاه رسالت و نبوت و امامت و ولایت پرداخت و اظهار داشت: اگر حضرت فاطمه (س) نبود ضمانتی برای وصل رسالت و نبوت با حلقه امامت و ولایت وجود نداشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر سجایای اخلاقی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بدون تردید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا، رهروان و مشایعت کنندگان واقعی مکتب حضرت زهرا (س) هستند.

حجت‌الاسلام علیزاده با ذکر این نکته که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سند بسیار جامع و کاملی است و همه عوامل سهیم در اجرای آن باید نقش خود را به درستی ایفاء کنند، اظهار کرد: آموزش و پرورش سنگر بسیار موثر انقلاب در تربیت انسان های صالح و مکتبی همچون حاج قاسم سلیمانی است و رسالت بسیار مهم و سنگینی بر عهده این نهاد مقدس قرار دارد.

ایشان در بخش پایانی صحبت های خود به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص "جهاد تبیین" اشاره کرد و گفت: تبیین تمامی سجایای اخلاقی شهید سلیمانی در تمامی دوران حیات تا شهادت ایشان به عنوان نمونه ی برجسته ای از تربیت یافتگان مکتب حضرت زهرا(س) و انقلاب اسلامی، به دانش آموزان و علاقمندان به آن شهید بزرگوار یادآوری می کند که رهروان این مکتب از حیث اعتقادی و رفتاری می باید واجد چه ویژگی هایی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار