‌فلسطین خواستار ‌بررسی مجدد درخواست عضویت کامل ‌در سازمان ملل شد

تهران (پانا) - نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد خواستار بررسی مجدد عضویت کامل فلسطین در این سازمان از سوی شورای امنیت شد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
‌فلسطین خواستار ‌بررسی مجدد درخواست عضویت کامل ‌در سازمان ملل شد

‌ریاض منصو‌ر نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد اعلام کرد: از شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌خواهیم که درخواست ما برای دستیابی به عضویت کامل در این سازمان را مورد بررسی مجدد قرار بدهد.

منصور ادامه داد: هیچکس نمی‌تواند از راه‌حل دو دولتی حمایت کند و در حالی که اسرائیل تلاش می‌کند کشور فلسطین را نابود کند بایستد و تماشا کند.

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد تاکید کرد: پذیرش عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد به این اشاره می‌کند که موضوع برپایی کشور فلسطین در گرو امیال تندروها در اسرائیل نیست.

منصور ادامه داد: مجمع عمومی سازمان ملل در روز ۱۰ مه نشستی فوق‌العاده دارد و ما مطمئن هستیم که این مجمع از عضویت کامل ما در سازمان ملل متحد حمایت خواهد کرد.

همچنین نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد با اشاره به جنگ غزه گفت: جنایت‌ها علیه ملت فلسطین ادامه دارد و گورهایی جمعی در اطراف بیمارستان‌هایی که با یورش اسرائیل مواجه بودند پیدا شده است.

منصور با اشاره به حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه ادامه داد: باید از عملیات نظامی در رفح جلوگیری شود و به صورت فوری توافق آتش‌بس حاصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار