نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

بسیج پاره تن مردم است

تبریز (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت هفته بسیج در مصلای اعظم امام خمینی( ره) در میان بسیجیان حضور یافته و با آنان سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۳۳۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بسیج پاره تن مردم است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با بسیجیان به مناسبت هفته بسیج گفت: همه این سالها بسیج تحت ولایت رهبر برای خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی کند. شعار بسیج پاره تن مردم، تبلور خدمت رسانی فعالیت ها است.

وی با اشاره به محرومیت زدایی ها و سازندگی های بسیج گفت: برای سازندگی و محرومیت زدایی از مناطق مختلف کشور برای مبارزه با شبیخون فرهنگی با تشکیل حلقه های صالحین بسیج پاره تن ماست. چون تفکر بسیج تفکر حاج قاسم است. تفکر شهید فهمیده و باکری است.بسیج به معنای واقعی پاره تن مردم است چون مردم ما در شرایط سخت و بحرانی به خوبی حضور بسیج را در کنار خود لمس کرده اند.
امام جمعه تبریز اظهار کرد: در زمان های گذشته و زمانی که همه از این بیماری واهمه داشتند و نگران بودند، دلاورمردان بسیجی شبانه روز در حال ضدعفونی در همه محلات بودند. در غم شهید سلیمانی کارهای زیادی انجام دادند. معیشت هم در کرونا بسیار مهم بود که بسیج باز هم پای کار بود و با لبیک به ندای رهبر در راستای کمک رسانی و کمک مومنانه سنگ تمام گذاشتند. بنابراین با ارائه بسته های ارزاق به خانه های محروم در کنار مردم بودند. این است تفاوت تفکر غربی و بسیجی که آن ها با ادعای داشتن تمدن هنگام شیوع بیماری به فروشگاه ها حجوم و غارت کردند اما در کشور ما بسیجی بسته های معیشتی را تهیه و به درب منازل فرستادند.
وی افزود: بسیجیان عزیز در طول دفاع مقدس و در زمان جبه ها بر دشمنان غلبه کردند. این تفکر بسیجی است که مشکلات کشور را برطرف می کند. پیشنهاد ما به دولت این است که برای رفع مشکلات در بحث گرانی و معیشت و اقتصاد از بسیجیان عزیز و دلاور برای مبارزه با گرانفروشی و فساد نهایت استفاده را داشته باشند تا اینکه بسیج بتواند فداکاری های خود را نشان دهند. بسیج تشکیلاتی مردمی برای مردم و از جنس مردم است که در هر زمینه ای از انقلاب فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: خدا را شاکریم که این شجره طیبه امروز به یک قدرت بزرگ متخصص تبدیل شده است. ما بسیجیان امروز گرد آمده ایم تا به جهانیان بگوییم سرباز ولایت هستیم و تا اخرین قطره از این وطن و آرمان های والای انقلاب دفاع خواهیم کرد.
وی با اشاره به نقش بسیج به عنوان یک تشکل مردمی گفت: بسیج به عنوان یک تشکل مردمی بی نظیر است و هرجا احساس شود برای مردم مشکلی است عاشقانه و خالصانه با روحیه جهادی وارد می‌ شود و ادامه هر انقلاب از وقوع آن به مراتب سخت تر است. انقلاب ما برای باقی ماندن نیاز به هدایت و مراقبت داشت و بر همین اساس بود که در کمتر از یک سال از پیروزی نگذشته حضرت امام فرمان تشکیل بسیج میلیونی را داد.
وی ادامه داد: بعد از جنگ با همه جبهه های استکبار، امام خمینی(ره) بسیج را برای تمام عرصه ها وجود آورده و تبدیل به یک شجره طیبه کرد که همه به بسیج ایمان دارند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آخر خاطرنشان کرد و گفت: بسیج به درخت توانمندی تبدیل شده که سینه خود را سپر کرده و خادم مردم عزیز است. بسیج یکی از بی نظیرترین تشکیلات است و امروز همه کشورهای اسلامی با تاثیر از بسیج ما برای خود بسیجی مردمی ساخته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار