در آیین تجلیل از دبیران بازنشسته دبیرستان هیئت امنای شهید تهرانی مقدم درمنطقه ۱۹

معلمی موفق است که مهارت تلفیق دانش محتوایی، فناورانه و پداگوژی را داشته باشد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 19، در جلسه شورای دبیران دبیرستان هیئت امنایی شهید تهرانی مقدم به تاثیر ارتباط موثر معلم و مربی با دانش آموزان در فرایند یاددهی و یادگیری تاکید و عامل موثر آن را مهارت تلفیق سه دانش محتوایی، فناورانه و پداگوژی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمی موفق است که مهارت تلفیق دانش محتوایی، فناورانه و پداگوژی را داشته باشد

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19، هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، با حضور در جلسه شورای دبیران دبیرستان هیئت امنایی شهید تهرانی مقدم از نزدیک با دبیران این مدرسه دیدار و به گفتگو پرداخته و از دبیران بازنشسته این مدرسه تجلیل کرد.

حنیف نیا در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه دبیران این مدرسه گفت: بی‌تردید آینده کشور در پرتو تلاش‌های نظام تعلیم و تربیت شکل می‌گیرد و هر تحولی مترتب بر یادگیری است،افزود: شخصیت و هویت آدمی، نحوه مواجهه او با دنیای بیرونی و توانایی اندیشیدن، در دوره یادگیری شکل می گیرد و از این رو ارتباط موثر معلم و مربی با دانش آموزان در فرایند یاددهی و یادگیری تاثیر شگرفی ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تحوّل در آموزش و پرورش، تنها با ارتقای صلاحیت‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای منابع انسانی، محقق می‌شود گفت: در شرایطی که تغییرات سریع از ویژگی های قطعی جوامع امروز شمرده می شود، افزایش قابلیت انطباق سازمان ها با این تغییرات در درجه اول به سرعت و میزان توانایی نیروی انسانی آن با این تغییرات بستگی دارد و این مهم در مطالعات مدیریتی اغلب با ضرورت توسعه شایستگی های حرفه ای نیروی انسانی سازمان ها گره خورده و از میان همه نهادها، پیوند نیروی انسانی آموزش و پرورش با این مفهوم و قرار گرفتن ایشان در مسیر توسعه حرفه ای، ضرورت بیشتری خواهد داشت.

حنیف نیا در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین شاخص های توسعه حرفه ای گفت: معلمی موفق است که بتواند مهارت لازم در تلفیق سه دانش محتوایی، فناورانه و پداگوژی داشته باشد.

شایان ذکر است در این مراسم از چهار همکار بازنشسته این مدرسه توسط مدیر مدرسه و مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار