مدیر دبیرستان فرزانگان ۲ منطقه یک خبر داد:

کسب مدال نقره در چهاردهمین المپیاد جهانی توسط دانش‌آموز منطقه یک

تهران (پانا) - مدیر دبیرستان فرزانگان ۲ منطقه یک با بیان اینکه هر سال المپیاد در رشته‌های فیزیک، شیمی، ریاضی، زیست‌شناسی، کامپیوتر، نجوم، اختر فیزیک، جغرافیا، علوم زمین، تفکر و کارآفرینی، سلول‌های بنیادین و اقتصاد و مدیریت در کشور همه ساله برگزار می‌شود از کسب مدال نقره توسط دانش‌آموز زهرا ملکی در چهاردهمین المپیاد جهانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال نقره در چهاردهمین المپیاد جهانی توسط دانش‌آموز منطقه یک
طاهره صفایی؛ مدیر دبیرستان فرزانگان ۲ منطقه یک در گفت و گو با پانا اظهار کرد: المپیاد دانش‌آموزان یک آزمون جهانی است که هر سال برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این آزمون، شناسایی و شکوفاسازی استعداد دانش‌آموزان است.
وی در ادامه گفت: در پی اعلام اسامی مدال آوران در چهاردهمین المپیاد جهانی، زهرا ملکی؛ دانش آموز مستعد دبیرستان فرزانگان ۲ منطقه ۱، مدال ارزشمند نقره چهاردهمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک سال ۲۰۲۱ را کسب کرد.
وی اضافه کرد: با وجود شرایط سخت کرونایی، دانش آموزان مستعد و دانش‌ پژوهان این دبیرستان، کلاس‌ها و آزمون‌های دوره‌ تابستانی را پشت سر گذاشته و در این راستا نیز بخش‌های علمی و اجرایی در برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌ها زحمات فراوانی را متحمل شدند.
گفتنی است؛ در این مسابقات که از ۲۳ لغایت ٢٨ آبان ماه با شرکت ۴٨ کشور جهان با میزبانی کشور کلمبیا و به صورت آنلاین برگزار شد؛ سپهر میزانیان، سهند اکرمی پور به مدال طلا، تارا رضایی خیرخواه، زهرا ملکی، محمدطه جلالی ندوشن، سهند اسماعیل زاده، امین زمانی به مدال نقره، سید محمدمهدی موسوی، امیدرضا نظری بکائی مدال برنز و یحیی قاسمی سورکی به دیپلم افتخار دست یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار