واحد تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه۱ برگزار کرد:

کارگاه آموزشی نحوه مداخله در کنترل وزن و چاقی دانش آموزان

تهران (پانا)- در وبینار آموزشی نحوه مداخله در کنترل وزن و چاقی دانش آموزان مدرسین تاکید کردند ضمن کنترل وزن و BMI دانش آموزان، با مداخله و ارائه برنامه های لازم، می توان دانش آموزان را در تناسب وزن و افزایش تحرک و شادابی یاری کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی نحوه مداخله در کنترل وزن و چاقی دانش آموزان

در روز بیست و سوم بهمن ماه سال جاری واحد تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه۱ کارگاه آموزشی نحوه مداخله در کنترل وزن و چاقی دانش آموزان را به صورت مجازی برای آموزگاران و دبیران درس تربیت بدنی، مراقبین و رابطین طرح کوچ برگزار کرد.

طرح کوچ طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان است که آموزش و پروش همزمان با مجازی شدن آموزش ها این طرح را کلید زد.
این وبینار در بستر دانا پلاس و با حضور رضا ابراهیمی رئیس گروه فعالیت های ورزشی دانش آموزان وزارت آموزش وپرورش و هادی عطارد رئیس دپارتمان آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

نیاورانی دبیر ورزش دبیرستان فدک در گفت و گو با پانا با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این وبینار گفت: در این مرحله از طرح کوچ وارد مرحله مداخله شده ایم و رئیس گروه فعالیت های ورزشی دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش، ابراهیمی در این وبینار با نمایش نموداری از اضافه وزن دانش آموزان شهر تهران در صدر سایر مناطق خبر دادند و مقرر شد با بررسی قد و وزن دانش آموزان هدف از ابتدای این طرح از روند عملیاتی و همکاری دانش آموزان اطلاعاتی کسب کنیم.

در ادامه وی افزود: البته با شرایط کنونی و قرنطینه های خانگی، شرایط زندگی آپارتمانی و آموزش مجازی متاسفانه دانش آموزان و خانواده ها تحت فشار هستند و از طرف دیگر با اندازه گیری های غیر استاندارد در منزل و خطاهای انسانی به نظر می رسد خیلی نتایج در این مرحله قابل استناد نباشد ولی به طور کلی طرح بسیار عالی و هدفمند بود و امید است با عادی شدن شرایط و به امید خدا باز شدن مدارس و ورزشگاهها در این زمینه اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد.

گفتنی است آموزش و پرورش در طرح کوچ با مشارکت معلمان، خانواده ها و دستگاه های عضو ائتلاف اجرای این طرح به ویژه وزارت بهداشت و صدا و سیما، ضمن کنترل وزن و BMI دانش آموزان، با مداخله و ارائه برنامه های لازم، دانش آموزان را در تناسب وزن و افزایش تحرک و شادابی یاری می کند و در این راستا دبیران و آموزگاران تربیت بدنی پس از ثبت نام برای حضور در این وبینار، در ساعت و روز مقرر از طریق لینک https://plus.danaapp.ir/joinpublic/meeting809c4…وارد شدند. به دلیل غیر حضوری بودن این کارگاه در شرایط کنونی کرونا امکان حضور بسیاری از دبیران فراهم و استقبال خوبی از این کارگاه مجازی شد.

* خبرنگار دانش آموز پانا، فاطمه محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار