در مسابقات انتخابی فوتسال دانش آموزان شهر تهران اتفاق افتاد؛

درخشش دانش آموزان منطقه 1 در رشته فوتسال در مسابقات شهر تهران

تهران(پانا)- کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه یک اعلام کرد دانش آموزان منطقه ۱ در مقطع متوسطه دوم در مسابقات شهر تهران رشته فوتسال موفق به کسب رتبه سوم این مسابقات شدند.

کد مطلب: ۱۱۶۳۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان منطقه 1 در رشته فوتسال در مسابقات شهر تهران
زینب گنجی، کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه یک در گفت و گو با پانا اعلام کرد: دانش آموزان منطقه ۱ با حمایت مدرسه مهر آیین در مقطع متوسطه دوم در مسابقات شهر تهران رشته فوتسال با کسب مقام سوم افتخار آفرینی کردند.
وی افزود: پیروز کسی است که با زیبایی امید، آینده را بیاراید. دانش آموزان قهرمان و توانمند مدارس منطقه یک با حمایت آل هاشم مدیریت دبیرستان مهر آیین و همراهی مربی تیم و مسئول انجمن فوتسال پسران محمدی به عنوان نماینده شهر تهران به مسابقات کشوری راه یافتند.
گنجی ضمن تبریک به تمام ورزش دوستان و جامعه آموزش و پرورش منطقه یک از زحمات و مساعدت های صمیمانه دست اندرکاران به ویژه آل هاشم مدیریت دبیرستان مهر آیین و محمدی، مسئول انجمن فوتسال پسران و مربی شایسته تیم که در راستای اعتلای سلامت آینده سازان این مرز و بوم و توسعه ورزش دانش آموزان تلاش می کنند؛ تشکر و قدردانی کرد.
در پایان، کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه یک تصریح کرد: امید است به شکرانه نعمت والا، دستان پرتوان و تلاشهای ارزشمند دبیران محترم تربیت بدنی منطقه و به پشتوانه مشارکت‌های اثرگذار و گرانقدر مدیران محترم، بار دیگر شاهد سرودن حدیث پر افتخار پیروزی باشیم و فرزندانمان را در میادین رقابت های ورزشی برای فردایی بهتر و سازنده تر آماده سازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار