مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴:

انتخابات شورای دانش‌آموزی نمونه‌ای از مردم‌سالاری در جامعه است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، شورای دانش‌آموزی را پیام‌آور آموزش دموکراسی و شهروندی در مدارس کشور و نمونه‌ای از مردم‌سالاری در جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش‌آموزی نمونه‌ای از مردم‌سالاری در جامعه است

بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی همزمان در مدارس سراسر کشور، روز چهارشنبه ۱۹ آبان در هنرستان کار و دانش امام خمینی آموزش و پرورش منطقه ۴ برگزار شد.

در این مراسم محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ با اشاره به اینکه شورای دانش آموزی نمونه ای از انتخابات شورای دانش آموزی گفت: یکی از اهداف مهم انتخابات شوراها، فعالیت دانش آموزان است و اینکه روز به روز دانش‌آموزان پویا و رو به رشدی داشته باشیم که آینده ما مبتنی بر تربیت امروز آنهاست. همچنین تداوم تربیت صحیح و تربیت انسان سالم و صالح در گروی همین تربیت سیاسی و اجتماعی است.

لونی با توجه به اینکه انتخابات شورای دانش آموزی با شرایط کرونا نسبت به سال‌های گذشته متفاوت برگزار خواهد شد، افزود: انتخابات دانش آموزی هم به صورت آنلاین و حضوری و در مدارس با توجه به اینکه شرایط حضور دانش آموزان به صورت ترکیبی، هم مجازی و هم آنلاین و بخش مجازی برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه انتخابات دانش آموزی امری مهم است، گفت: در بعضی مدارس حضوری با هدف بکارگیری دانش آموزان جهت بهبود وضعیت زندگی شخصی و مسرت بخشی در دانش آموزان و پیام آور آموزش دموکراسی و شهروندی در مدارس کشور و نمونه مردم سالاری در جامعه ماست.

علی گلشن؛ معاون پرورشی منطقه، در ادامه با اشاره به اینکه این مراسم به صورت پایلوت در هنرستان امام خمینی(ره ) برگزار شد، گفت: شعار امسال انتخابات شورای دانش آموزی «شورای دانش آموزی، طلایه داران گام دوم انقلاب» تعیین شده است تا نوجوانان و جوانان با استفاده از رهنمودهای رهبر معظّم انقلاب، در مسیر گام دوم انقلاب هر چه باشکوه تر در صحنه‌های اجتماعی ظهور و بروز داشته باشند.

گلشن با توجه به اینکه شورای دانش آموزی اهداف مهمی را دنبال می کند، گفت: یکی از اهداف کار گروهی و اعلام نیازهای جدید دانش آموزان به مدیران مدرسه و اعلام نیازهایشان به مسؤلین مدرسه خواهد بود و انتخابات شورای دانش آموزی می تواند، نقطه شروع فعالیت‌های اجتماعی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار