محمدحسین لونی:

مجلس دانش‌آموزی فرصت حضور دانش‌آموزان در جامعه و تمرین دموکراسی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران، مجلس دانش‌آموزی را حلقه اتصال مدارس با آموزش و پرورش خواند که فرصت حضور دانش‌آموزان در جامعه و تمرین دموکراسی است.

کد مطلب: ۱۲۶۳۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی فرصت حضور دانش‌آموزان در جامعه و تمرین دموکراسی است

نشست مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با منتخبان هیئت رییسه مجلس دانش‌آموزی شهر تهران در حضور علی گلشن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی و آزیتا فکور؛ مدیر سازمان دانش آموزی برگزار شد.

لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با تقدیر از عملکرد معاونت پرورشی و تربیت بدنی و مدیر سازمان دانش آموزی و تبریک به منتخبان انتخابات مجازی مجلس و شورای دانش آموزی شهر تهران، فرآیند انتخابات شورای دانش آموزی و فعالیت آن را مشق دموکراسی برای دانش آموزان دانست و افزود: مجلس دانش آموزی فرصت حضور دانش آموزان در جامعه و تمرین دموکراسی است.

لونی گفت: شورای دانش آموزی را بستری برای تمرین مسئولیت های بزرگتر و اعتماد به نفس در دانش آموزان دانست و ادامه داد: شورای دانش آموزی فضایی را به وجود می آورد که نمایندگان مجلس دانش آموزی ضمن خودباوری و اعتماد به نفس به ارائه دیدگاه های خود می پردازند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار خطاب به منتخبین تصریح کرد: شما نماینده دانش آموزان کشور هستید و می‌توانید نقش مدرسه محوری را پر رنگ کنید اگر شورای دانش آموزی در مدارس فعال باشند نشاط و شادابی در آن مدرسه حاکم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار