مدیر آموزش و پرورش منطقه۴:

توجه به تربیت‌بدنی و تحرک جسمانی دانش‌آموزان،در راستای عمل به ساحت‌های سند تحول بنیادن است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در جلسه هم‌اندیشی کارشناس مسئولان تربیت‌بدنی مناطق شهر تهران، یکی از مهم‌ترین ساحت‌های مطرح در سند تحول بنیادین را توجه به تربیت‌بدنی و تحرک جسمانی دانش‌آموزان و از موضوعات تربیتی مربیان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
توجه به تربیت‌بدنی و تحرک جسمانی دانش‌آموزان،در راستای  عمل به ساحت‌های سند تحول بنیادن است

جلسه کارشناس مسئولان تربیت بدنی مناطق شهر تهران به میزبانی آموزش وپرورش منطقه ۴ و با حضور حسن محمدی؛ معاون تربیت بدنی و سلامت و کرمعلی ایرجی؛ رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی، حسین عرفانی؛ رئیس هیئت ورزش دانش آموزی و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه و علی گلشن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مسئولان تربیت بدنی مناطق نوزده گانه در اندیشکده تحول برگزار شد.

محمدحسین لونی، با بیان اهمیت تربیت بدنی و تحرک جسمی دانش آموزان اظهار کرد: یکی از مهمترین ساحت های مطرح در سند بنیادین توجه به تربیت بدنی و تحرک جسمانی دانش آموزان است. درس تربیت بدنی به عنوان اصلی ترین وظیفه معلمان تربیت بدنی فقط یک درس محسوب نمی شود، بلکه یک موضوع تربیتی است که در ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین تدوین شده است. درس تربیت‌بدنی که جزئی از تربیت عمومی است را می‌توان عمومی‌ترین بخش آن دانست.

حسن محمدی؛ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل نیز در این نشست با اشاره به اهمیت ورزش و درس تربیت بدنی گفت: مربیان ورزشی بایستی ورزش دانش آموزان را مورد توجه قرار دهند.
وی نقش ورزش را در پیشرفت دانش آموزان مهم دانست و افزود: ورزش دانش آموزان و توجه به آن در ارتقاء تحصیلی آنان تاثیرگذار است.

در ادامه علی گلشن؛ با اشاره به اهمیت تربیت بدنی در مدارس گفت: تربیت بدنی فرصت های زیادی برای دانش آموز فراهم می سازد تا آنان بتوانند خود را نشان دهند، در انجام کارها توفیق یابند، حس ابتکار در آنها تقویت شود و در محدوده توانایی های ذهنی، جسمی، عاطفی و اجتماعی خود تجارب و پیشرفت هایی به دست آورند. اعتلای تربیت بدنی و ورزش در جامعه ما بخصوص در مدارس نیازمند تحول سازنده و مثبت است.

کبری کریمی، در این جلسه در مورد روند اجرای پروژه سواد حرکتی اشاره کرد و گفت: اجرای نظارت بالینی بر درس تربیت بدنی، آمادگی جهت بازگشایی کانون های ورزشی همزمان با بازگشایی مدارس و امور جاریه هیات ورزش دانش آموزی به بیان مطالبی پرداخت و پس از پاسخگویی به سوالات کارشناس مسئولان تربیت بدنی، کارگاه آموزشی قوانین و مقررات اداری توسط رئیس هیات رسیدگی به تخلفات شهر تهران در این جلسه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار