در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی – هنری منطقه۴ عنوان شد:

هنر باعث کشف استعدادها و درک بهتر از خودمان می‌شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه ۴ در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی – هنری منطقه، هنر را ابزاری مناسب برا گی کشف استعدادها و درک بهتر از خودمان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
هنر باعث کشف  استعدادها و درک بهتر از خودمان می‌شود

آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی - هنری منطقه ۴ با حضور محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، علی گلشن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، رقیه سادات نقوی؛ کارشناس مسئول فرهنگی و هنری و جمعی از دانش آموزان برگزیده در اندیشکده تحول و از طریق گروه مدیران در بستر شبکه شاد به صورت زنده برگزار شد.

محمدحسین لونی، ضمن تبریک به دانش آموزان حاضر، مسابقات فرهنگی و هنری را بر اساس ساحت‌های تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین بیان کرد و ادامه داد: تاثیر هنر بر روح و روان افراد بسیار شگفت انگیز است و یکی از بهترین راه های بالا بردن روحیه است. هنر و هنرمند همیشه برای ما ایرانیان، عزیز و ارزشمند بوده است. حس خوب و آرام بخشی که به شما پس از شنیدن یک آواز زیبا و یا دیدن یک اثر هنری دست می دهد، غیرقابل انکار است.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های مؤثر برای آرامش روح و روان همراه کردن خودمان با نوعی مهارت و هنر است که در آن زمینه استعداد داریم و یا دنبال کردن آثار هنری و لذت بردن از آنهاست. بسیار خوشحالم که دانش آموزان توانمندی در شاخه های مختلف رشته های فرهنگی و هنری داریم و امیدواریم شما دانش آموزان عاملی باشید تا بقیه دانش آموزان مدارس خود را به موضوع هنر تشویق کنید.

در ادامه پس از اجرای دانش آموزان در رشته برگزیده نقالی و قصه گویی گلشن در ادامه تصریح کرد: در روزهای کنونی که در آن به سر می بریم و بیماری در بین جوامع و کشورها و افراد است و از سوی دیگر درگیر شدن با ویروس کرونا، بر روح و روان ما اثر می گذارد. پرداختن به مهارت هنری و یا مشاهده آثار دیگران مانع از مبتلا شدن افراد به بیماری‌های روانی و افسردگی می شود. هنر کمک می کند ما به استعدادهای خودمان پی ببریم و به درک بهتر و بیشتری از خودمان برسیم. از همه دانش آموزان حاضر توقع داریم در شناساندن هنر خود و تشویق دوستانشان در مدارس برای ورود به دنیای هنر تلاش کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری با اهدا لوح و جایزه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار