پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان به مناسبت بزرگداشت هفته معلم

سنندج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان به مناسبت بزرگداشت هفته معلم

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ستایش خدای بی‌همتا را که حقایق را به بشر آموخت و علم و دانش را وسیله معرفت و ترقی قرار داد. سلام و درود بر رسولان راستین الهی به‌ویژه پیامبر گرامی اسلام(ص) که پیام شورآفرین و هستی‌بخش معرفت و آگاهی را به جامعه بشری هدیه کردند و تاریکی و جهالت را از وجود انسان‌ها زدودند؛ به راستی که معلمی، شغل انبیاست.

معلمان، طلایە‌داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعە‌ای هستند و همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و وظیفە هدایت و روشنگری انسان‌ها از دام جهالت و ظلمت را بر عهدە دارند.

روز معلم، روز توجه به آغاز خلقت و شروع بعثت است که با امر مقدس تربیت و تعلیم آغاز شد و هیچ سرمایه‌گذاری، دائمی‌تر از تربیت و تعلیم نیست و معلم، اساسی‌ترین نقش را در این سرمایه‌گذاری دارد.

معلم، زمینه‌ساز، به‌وجودآورنده، تقویت‌کننده، شتاب‌دهنده و تکمیل‌کننده تمام ارزش‌های مطلوب یک کشور است و هر جا نشانه‌ای از خوبی است، معلمِ خوبی، زمینه‌ساز آن بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسوه و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت، استاد شهید مرتضی مطهری (ره)، فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در جای‌جای ایران اسلامی به‌ویژه اساتید، معلمان و فرهنگیان و همکاران محترم سازمان دانش‌آموزی استان کردستان تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم که در سایه الطاف پروردگار سبحان در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در کمال سلامتی و تندرستی، دست در دست هم برای بالندگی، عزتمندی و سربلندی میهن پرافتخارمان تلاش کنیم.

اسماعیل باتمانی

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار