معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

112 مرکزواکسیناسیون دانش‌آموزی در21 منطقه آموزش و پرورش آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان هستند

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه هماهنگی واکسیناسیون دانش‌آموزان از آمادگی 112 مرکز واکسیناسیون در21 منطقه آموزشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
112 مرکزواکسیناسیون دانش‌آموزی در21 منطقه آموزش و پرورش آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه هماهنگی واکسیناسیون دانش‌آموزان 12 تا 18 سال، الهه حسن‌پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری پایان ماه صفر در خصوص برنامه‌های واکسیناسیون دانش‌آموزی در روزهای پنج شنبه و جمعه 15 و 16 مهر ماه توضیحات لازم را برای روسا، کارشناسان وسایر عوامل اجرایی مناطق و نواحی عنوان کرد.

وی ضمن تشکر از دانشگاه‌هایی که در این طرح با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند، در خصوص نحوه نوبت بندی مدارس به منظور استفاده حداکثری از زمان توصیه‌های لازم را یادآوری کرد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران تأکید کرد: از اولیاء محترم دانش‌آموزان دعوت می‌شود با دردک دست داشتن کارت شناسایی معتبر(کارت ملی) برای دانش‌آموزان به مراکز واکسیناسیون اعلام شده از مدارس و مناطق مراجعه کنند و در محیطی امن و آرام نسبت به تلقیح واکسن فرزندان خود اقدام کنند.

وی افزود: پایگاه‌های واکسیناسیون دانش‌آموزی آمادگی این را دارند با رعایت اولویت دانش‌آموزان و اولیاء محترمی را که هنوز اقدام به تلقیح واکسن نکرده‌اند، را پذیرا باشند.

حسن‌پور اظهار امیدواری کرد: در روزهای 15 و 16 مهرماه نزدیک به 200‌هزار دانش‌آموز در شهرستان‌های استان تهران از این خدمات استفاده کنند.

این مقام مسئول ضمن اعلام لیست کامل مراکز واکسیناسیون دانش‌آموزی در شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: واکسیناسیون دانش‌آموزان در روزهای جاری مهمترین اقدام برای ایمن‌سازی آنها در بازگشایی مدارس است که به تدریج و از ابتدای آبان ماه شروع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار