معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

۳۰ مدرسه پویا در برش استانی برای شهرستانهای استان تهران در نظر گرفته شده است

تهران(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران با اشاره به اینکه کم تحرکی و چاقی در دنیای امروز آسیب‌های جدی در آینده برای دانش‌آموزان خواهد داشت، بر اهمیت توسعه کلاس‌های درس تربیت بدنی در سازه مدارس تاکیدکرد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
۳۰ مدرسه پویا در برش استانی برای شهرستانهای استان تهران در نظر گرفته شده است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، الهه حسن‌پور با تاکید بر اینکه در فعالیت‌های تربیت بدنی مغز برای یادگیری آماده می‌شود، گفت: حتی اگر هدف آموزش هم باشد فعالیت‌های بدنی و تربیت بدنی مغز را جهت یادگیری بهتر آماده می‌کند.

حسن‌پور با اشاره به اینکه شاداب‌سازی مدارس از دیگر اهداف اصلی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش است، تصریح کرد: توسعه مهارت‌های بنیادین ورزشی در دانش‌آموزان، تقویت کانون‌های ورزشی درون‌مدرسه‌ای و همچنین فرآیندهای ایجاد ورزش برای اولیا با فرزندان از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جای‌جای مدرسه باید پویا باشد تا دانش‌آموزان بتوانند به طراوت و نشاط دست یابند، گفت: مدرسه پویا از اهداف اصلی سند تحول بنیادین است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

حسن پور با اشاره به اینکه ۳۰مدرسه پویا در برش استانی برای شهرستانهای استان تهران در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که به اهداف سند تحول بنیادین دست یابیم چراکه اگر از کودکی سلامت‌محور بودن را در دانش‌آموزان تقویت ‌کنیم امید به زندگی را در آینده آنها نیز افزایش داده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار