قهرمانان ورزشی الگوهای موفق برای ترویج ورزش هستند

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل عنوان کرد قهرمانان ورزشی الگوهای موفق برای ترویج ورزش در بین آحاد مردم هستند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانان ورزشی الگوهای موفق برای ترویج ورزش هستند

به گزارش استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو ،استاندار اردبیل در آیین تجلیل از بانوان مدال آور ورزش دومیدانی استان تصریح کرد: قهرمانان ورزشی با بیان تاثیرات ورزش بر جسم و روح از طریق ظرفیت های مختلف اطلاع رسانی می تواند در ترغیب مردم به ورزش تاثیرگذار باشد.

او افزود: برخی از افراد در جامعه به دلایل مختلفی از جمله تغذیه نامناسب و بی تحرکی دچار اضافه وزن هستند که این موضوع مقدمه ای برای بروز بیماری در آنان است.

استاندار اردبیل فرهنگ سازی برای ضرورت ورزش در جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: در سایه فرهنگ سازی، ورزش روزانه به عنوان فرهنگ در باور مردم گنجانده می شود.

بهنام جو با اشاره به رشته دو میدانی به عنوان پایه و مادر ورزش ها تکمیل و بهره برداری از سالن دومیدانی در سال گدشته را ظرفیتی مهم برای این حوزه برشمرد.

او ضمن تقدیر از قهرمانان ورزشی و مدال آور رشته دومیدانی بانوان، افزود: ورزشکاران این رشته با استفاده مناسب از تجهیزات و امکانات موجود توانستند برای استان و کشور افتخار آفرین باشند.

سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این آیین گفت: استان ظرفیت های مختلفی در زمینه ورزش قهرمانی دارد که با برنامه ریزی می توانیم دستاوردهای خوبی در این خصوص داشته باشیم.

او به بهره برداری از سالن دو میدانی در سال گذشته اشاره کرد و این اقدام را حمایتی مناسب برای انگیزه دادن به ورزشکاران این رشته عنوان کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: سرمایه گذاری در ورزش خصوصا ورزش بانوان می تواند نتایج خوبی در زمینه کسب مدال های جهانی داشته باشد.

در این آیین از بانوان مدال آور رشته دو میدانی در سطح ملی و جهانی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار