مدرسه صالح ، بستر مطلوب برای تربیت اسلامی است

گناوه(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهردر همایش طلایه داران تربیت شهرستانها ومناطق گناوه ، دیلم ، بندر ریگ و خارگ که بصورت قطبی در شهرستان گناوه برگزار شد اظهار کرد در هفته تربیت اسلامی فرصت مناسبی است تا ضمن تجلیل از فعالان و تلاشگران حوزه پرورشی ، باز مهندسی ، باز طراحی و باز تجویزی هم نسبت به فعالیتهای پرورشی، طرح ها، جشنواره ها، مسابقات و برنامه های این حوزه داشته و فرصت ها و تهدید های آن را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل  قرار دهیم .

کد مطلب: ۱۱۷۰۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه صالح ، بستر مطلوب برای تربیت اسلامی است

به گزارش پانا، علی موحدی ضمن تاکید بر کلیت و محتواهای وزین برنامه های پرورشی از ایجاد تغییر در روشها افزود: در نحوه و چگونگی اجرای برنامه های پرورشی باید ذائقه دانش آموزان را مد نظر قرار دهیم و متناسب با این ذائقه ها ، بازتجویزی در طرح های پرورشی داشته باشیم .

موحدی گفت : بخشی از امر تربیت بوسیله طرحها، برنامه‌ها، مسابقات فرهنگی هنری قرآنی و فعالیتهای پرورشی انجام و بخش مهم دیگری با رفتار معلمان ، دبیران ، و مربیان محقق می شود .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مربی و معاون پرورشی باید مهندس فرهنگی مدرسه باشد و حرکت ما باید اینگونه باشد که همه ارکان یک مدرسه به نقش و جایگاه معاون و مربی پرورشی بعنوان مدیر امور پرورشی و فعالیتهای تربیتی، اذعان و ضرورت حضور آن را غیر قابل انکار بدانند .

گفتنی است: در آئین تجلیل از فعالان وتلاشگران حوزه پرورشی شمال استان که بصورت قطبی در شهرستان گناوه برگزار شد .علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه ، مسوولین آموزش و پرورش شهرستان گناوه و جمعی از مسوولین محلی و معاونین پرورشی ادارات آموزش و پرورش مناطق شمالی استان حضور داشتند .

در این همایش علاوه بر تجلیل از طلایه داران تربیت از خانواده شهید سرافراز امور تربیتی شهرستان گناوه، شهید یوسف دشتی نیز تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار