همه معلمین نقش و کارکرد تربیتی دارند

شبانکاره (پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع فعالان و طلایه داران تربیت منطقه شبانکاره گفت در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ، همه معلمان نقش تربیتی دارند و برای اینکه امر مهم و اساسی تربیت در مدارس شکل واقعی خود را بیابد و به معنای واقعی کلمه محقق شود، باید همه معلمان به نقش تربیتی خود آگاه و به رسالت تربیتی خود عمل کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۰۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
همه معلمین نقش و کارکرد تربیتی دارند

به گزارش پانا ، علی موحدی اظهار کرد : در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ، همه معلمان نقش تربیتی دارند و برای اینکه امر مهم و اساسی تربیت در مدارس شکل واقعی خود را بیابد و به معنای واقعی کلمه محقق شود، باید همه معلمان به نقش تربیتی خود آگاه و به رسالت تربیتی خود عمل کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تاکید بر موفق بودن سایر معلمان و دبیران در امر تربیت گفت: زمانی در امر تربیت موفقیت حاصل می شود که همه ارکان تعلیم وتربیت به رسالت ونقش تربیتی خود عمل کنند .

موحدی افزود : ساختن انسانهایی که هویت ملی و اسلامی خود را پاس بدارند و به سمت قرب الی الله حرکت کنند مهمترین رسالتی است که برعهده همه معلمان و دبیران و آموزگاران گذاشته شده و در این مسیر با همدلی، همراهی و هم افزایی بین مجموعه آموزشی و پرورشی ، توفیقات ارزشمندی نصیب آموزش و پرورش شده است.

موحدی خاطر نشان کرد : در مدرسه ای که مدیر ، معاونین و مربیان و دبیران بجای ابراز خوشحالی از درصد قبولی و میانگین نمرات از تحقق اهداف آموزشی و بویژه تربیتی خوشحال باشند آن مدرسه ، مدرسه صالح است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش براین مدرسه و چشم انداز آن ، تأکید شده است .

گفتنی است: آئین تجلیل از فعالان حوزه های پرورشی ، تربیت بدنی و بهداشت و پیشکسوتان پرورشی منطقه شبانکاره که باعنوان طلایه داران تربیت و به مناسبت سالروز تأسیس نهاد مقدس امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهدای دانش آموز این منطقه برگزار شد . علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و رئیس و جمعی از مسوولین آموزش و پرورش حضور داشتند که در پایان از طلایه داران تربیت با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار