همه تلاشها، فعالیتها و برنامه های آموزش و پرورش باید به تربیت ختم شود

کنگان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت همه فعالیتها، برنامه ها و جشنواره‌ها که در حوزه آموزش و پرورش برگزار می شود باید به تربیت مطلوب دانش آموزان منجر شود و اگر چنین اتفاقی نیفتد، زحمات همه ما به هدر رفته است.

کد مطلب: ۱۱۶۹۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
همه تلاشها، فعالیتها و برنامه های آموزش و پرورش باید به تربیت ختم شود

علی موحدی، در همایش فعالان پرورشی شهرستان های دیر، کنگان، عسلویه، جم و منطقه بردخون که به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان کنگان و به مناسبت هفته تربیت اسلامی گفت: همه فعالیتها، برنامه ها، جشنواره‌ها که در حوزه آموزش و پرورش برگزار می شود باید به تربیت مطلوب دانش آموزان منجر شود و اگر چنین اتفاقی نیفتد زحمات همه ما هدر رفته است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی آموزش و پرورش برای تحقق امر مهم تربیت اظهار کرد: طبق فرمایش بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، اساس عالم بر تربیت انسان است و هدف غایی در آموزش و پرورش نیز تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است، دانش آموزان به کمک معلم و مربی و با برنامه ریزی های شایسته و فعالیتهای ارزشمند پرورشی و تربیتی به مراتبی از حیات طیبه رهنمون می شوند.

علی موحدی تلاشهای آموزش و پرورش را در این زمینه قابل تقدیر دانست و مدیران، معلمان، دبیران، مشاوران و مربیان پرورشی را به تلاش بی وقفه و کوشش مستمر فراخواند و افزود: در این دوران سخت کرونایی که با آسیب‌های نو پدید مواجه هستیم، کار تربیت به مراتب برای خانواده ها و مربیان و معلمان سخت تر شده است و باید ارتباط مستمر بین خانه و مدرسه وجود داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن قدر شناسی از زحمات مشاوران و معاونان و مربیان پرورشی افزود: همه ما موظفیم در تربیت مطلوب آینده سازان میهن اسلامی با درایت گام برداریم.

گفتنی است در همایش تجلیل از طلایه داران تربیت «قطب جنوب استان» که در شهرستان کنگان و با حضور علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین عاشوری امام جمعه سیراف، جانشین فرماندهی ناحیه بسیح سپاه کنگان، روسای آموزش و پرورش دیر و کنگان و معاونان‌ پرورشی ادارات آموزش و پرورش و فعالان حوزه پرورشی مناطق دیر، کنگان، عسلویه، جم و بردخون حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار