برنامه های هفته تربیت اسلامی در ارتقاء جایگاه پرورشی نقش موثری دارد

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع فرهنگیان منطقه کاکی اعلام کرد امسال با برنامه ریزی های منظم و تلاشهای ارزشمند همکاران حوزه ستادی و حمایت‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان ، در سالروز تأسیس نهاد مقدس امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی ، مراسم و همایشها و برنامه های وزین و فاخری طراحی ، تدوین و اجراء شد .

کد مطلب: ۱۱۶۸۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های هفته تربیت اسلامی در ارتقاء جایگاه پرورشی نقش موثری دارد

به گزارش پانا، علی موحدی در جمع فرهنگیان منطقه کاکی اظهار کرد : امسال با برنامه ریزی های منظم و تلاشهای ارزشمند همکاران حوزه ستادی و حمایت‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان، در سالروز تأسیس نهاد مقدس امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی،مراسم و همایشها و برنامه های وزین و فاخری طراحی ، تدوین و اجراء شد که از چهارشنبه 6 اسفند آغاز و تا سه شنبه 26 اسفند به پایان می رسد که در نوع خود در سالهای اخیر کم سابقه است .

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : دو همایش استانی، چهار همایش قطبی و 18 همایش منطقه‌ای و شهرستانی ، برپایی نمایشگاههای متعدد ، تجلیل از طلایه داران تربیت. ، تجلیل از پیشکسوتان ، تجلیل از زوج‌های پرورشی ، تجلیل از دانش آموزان فعال در برنامه های هفته تربیت اسلامی انجام و استفاده از شبکه ملی شاد برای پوشش حداکثری مراسمات و برنامه های هفته تربیت اسلامی ، در دستور کار معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر قرار داشت که با همراهی ، همدلی و همکاری شورای معاونین اداره کل ، روئسای آموزش و پرورش سراسر استان ، معاونین پرورشی مناطق و همراهی معاونین و مربیان پرورشی ومشاوران به مرحله اجراء گذاشته شد .

علی موحدی ضمن تاکید بر وفاق مجموعه پرورشی استان صف تا ستاد اظهار کرد: خود را متعهد به دفاع از حوزه پرورشی و ارتقاء جایگاه معاونین و مربیان پرورشی می دانیم و در این مسیر به همراهی و همکاری همه نیروهای پرورشی نیاز داریم .

علی موحدی افزود: ما هم باید خوب کار کنیم و هم کارخوب انجام دهیم تا رضایت حداکثری مربیان پرورشی مدارس را جلب و انگیزه های خدمت و تلاش مضاعف را در آنها تقویت کنیم.

گفتنی است: در همایش تجلیل از طلایه داران تربیت منطقه کاکی که با حضور علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، حجت الاسلام والمسلمین حسین پور امام جمعه ، پوزش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، جمعی از مسوولین محلی و شورای معاونین آموزش وپرورش کاکی برگزار شد از مدیران ، معاونین و مربیان پرورشی ، مشاوران ، سرگروههای پرورشی ، فعالان یادواره های شهدای دانش آموز و فرهنگی « لاله های روشن » زوج های پرورشی و پیشکسوتان پرورشی تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار