بیانیه نمایندگان در تقدیر از برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش مدافعان آسمان ولایت

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۱۹۹ نفر از نمایندگان در تقدیر از برگزاری موفقیت آمیز رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۹ را قرائت کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نمایندگان در تقدیر از برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش مدافعان آسمان ولایت

به گزارش روابط عمومی مجلس، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه 199 نفر از نمایندگان با موضوع تقدیر از فرماندهان نظامی به منظور برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت 99، را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در راه خدا با کسانی که با شما می جنگند نبرد کنید، از حد تجاوز نکنید که خداوند تجاوزکاران را دوست ندارد.

ما معتقد به انضباط آهنین، نظم منطقی، کار علمی، آموزش به روز و تامین سلاح برای نیروهای مسلح خود هستیم اما همه این ها را در کنار تقوا، توکل و دلدادگی به آرمان ها و مردم معتبر می دانیم. (فرماندهی کل قوا)

رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99، با رمز یا رسول الله (ص) و با شعار امنیت آسمان در سایه اقتدار حافظان در گستره ای به حدود نیمی از آسمان کشور با شبیه سازی منطقه ای حساس و در شرایط نزدیک به رزم واقعی انجام پذیرفت. در این رزمایش یگان های پدافند هوایی ارتش و سپاه و همچنین یگان های پروازی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوافضای پاسداران انقلاب اسلامی تحت هدایت و کنترل عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی شرکت نمودند.

در رزمایش مدافعان آسمان ولایت 99، انواع رادارها، موشک ها و سامانه های اطلاعات و شناسایی بصری که همگی آن ها کاملا بومی و ساخت دستان توانمند دانشمندان و متخصصان داخلی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان های جهاد خودکفایی نیروهای عمل کننده بود عملیات خود را علیه اهداف هوایی نیروی متخاصم با موفقیت کامل به انجام رساندند.

در خاتمه با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت بزرگ ایران اسلامی از تلاش های صادقانه و مجاهدت خستگی ناپذیر فرماندهان، افسران، درجه داران و سربازان نیروی پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه فرماندهی محترم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) قدردانی نموده و امید داریم با توکل بر خدا و با عنایت خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای همواره در انجام وظایف سربازی و خدمتگذاری به میهن اسلامی موفق و منصور باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار