سفر وزیر آموزش‌ و پرورش به همدان

تهران (پانا) - عصر امروز وزیر آموزش‌ و پرورش برای افتتاح پروژه های آموزشی و ورزشی وارد همدان ‌شد و مورد استقبال مسوولان استان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۸۹۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
سفر وزیر آموزش‌ و پرورش به همدان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان همدان، محسن حاجی میرزایی در این سفر پس از شرکت در مراسم عطرافشانی مزار شهدا، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار خواهد کرد.

وزیر آموزش و پرورش در سفر دو روزه خود علاوه بر سخنرانی در جمع خیرین مدرسه ساز و اعضای کارگروه طرح تحولی توسعه مشارکت‌ها (آجر به آجر) و دیدار صمیمی با اعضای شو.رای معاونان استان و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها، نواحی و مناطق، در شورای آموزش و پرورش استان حضور خواهد یافت.

افتتاح استخرهای دانش‌آموزی، کلنگ زنی پروژه آموزشی 12 کلاسه زنده یاد عبدالحسین زمانی و بازدید از پروژه‌های آموزشی در حال احداث از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در سفر به همدان است.

در این سفر رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی و رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی وزیر آموزش و پرورش را همراهی می‌کنند.

ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به مقام شامخ شهدا در همدان

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در آغاز سفر خود به استان با حضور در گلزار شهدای همدان با آرمان‌های بلند امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.

حاجی میرزایی همچنین با حضور در مزار سردار همدانی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه اسوه مقاومت و ایثار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

وزیر آموزش و پرورش در سفر دو روزه خود به استان همدان ضمن بازدید از برخی پروژه‌های آموزشی در حال احداث و افتتاح استخرهای دانش‌آموزی همدان، با مدیران آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز دیدار خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار