آغاز ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی

تهران (پانا) - پانته آدرّی، معاون آموزش متوسطه شهر تهران از آغاز ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ها دوره دوم و هنرستان های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، درّی، معاون آموزش متوسطه شهر تهران از آغاز ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه شهر تهران درسامانه azmoon.tehranedu.ir یا سامانه Tehran.medu.ir و سامانه ثبت نام آزمون مدارس دولتی خبرداد.

درّی افزود:به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد برای ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه و در راستای اجرای مصوّبات شورای عالی آموزش و پرورش، آزمون ورودی مدارس دورة دوم متوسطه نمونه دولتی در تاریخ 20 تیرماه برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه پایتخت با اشاره به ضوابط و شرایط ثبت نام دانش آموزان پایه نهمی که در سال تحصیلی 99-98 مشغول به تحصیل بودند گفت: ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی صرفا از منطقه محل تحصیل پایه نهم خواهد بود و هر داوطلب می تواند در نمونه برگ تقاضای ثبت نام در دبیرستان هاصرفا یک رشته تحصیلی از شاخه نظری (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، ادبیات و علوم انسانی) را انتخاب کند، در حالی که رقابت علمی برای ورود به هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی بدون محدودیت منطقه خواهد بود.

او افزود: لازم به ذکر است که مطابق اساسنامه مدارس نمونه دولتی در پایه دهم جابه جایی دانش آموزان به مدارس نمونه سایر مناطق امکان پذیر نیست و در پایان از دانش آموزان و اولیای آنان خواست که با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در صورت بروز اشکال یا هر گونه سوال در فرایند ثبت نام به صورت غیرحضوری و با توجه به اطلاعات تماس در دفترچه راهنمای آزمون که در سایت بارگذاری شده است اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار