دورهمی مجازی دانش آموزان منطقه 14

تهران (پانا) - "دلمان برای حضور در کلاس و مدرسه تنگ شده است؛ اینها، گفته هاى برخی دانش آموزان دبیرستان بیت الزهرا تهران، در خصوص ایام دوری از مدرسه در دورهمی مجازی خودشان است.

کد مطلب: ۱۰۳۵۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دورهمی مجازی دانش آموزان منطقه 14

با پایان رسیدن ایام تعطیلات نوروزی و شروع مرحله جدید طرح فاصله گذاری اجتماعی در خصوص اثرات برگزاری کلاس های مدرسه به صورت مجازی و فرصت ها و تهدیدهای آن با دوستان همکلاسی به صورت مجازی به گفتگو نشستیم.

به گزارش پانا، بیشتر همکلاسی ها در این دورهمی، بر این عقیده بودند که جدیت و ارتباط چهره به چهره عامل مهمی در توجه بیشتر به تدریس معلم در سر کلاس است و نظم موجود در مدرسه و کلاس باعث می شود که دقت و توجه بیشتری به درس داشته باشیم و از طرفی پرسش و پاسخ ها و امتحانات حضوری و انجام تکالیف رنگ و بوی دیگری دارد.

یکی از بچه ها گفت: عدم دسترسی همه دانش آموزان، سرعت کم اینترنت از طرفی و اختصاص نیافتن ساعت کامل درسی به میزانی که در مدرسه وجود دارد خودش ایجاد مشکل می کند.

او ادامه داد: تاکید بر برگزار شدن کلاسهای دروس پایه و تخصیصی و عدم برگزاری کلاسهای دروس عمومی و شاید عادی نشدن تدریس مجازی برای برخی دبیران به خودی خود باعث ایجاد استرس و نگرانی از طرف دانش آموزان و خانواده ها در این ایام منتهی به امتحانات خرداد ماه شده که لزوم توجه بیشتر به نیازهای روانشناسی و مشاوره ای دانش آموزان را پررنگ تر خواهد کرد.

یکی دیگر از دانش آموزان عنوان کرد: در نهایت به این نتیجه رسیدیم باید از همین شرایط پیش آمده بیشترین استفاده را ببریم و سعی کنیم با همراهی برنامه های مدرسه سعی کنیم تا زمانی که بحران بیماری کرونا از بین نرفته آمادگی خود را بالا ببریم تا پس از باز گشایی مدارس با مشکلات کمتری روبرو باشیم.

*مبینا کفاش طهرانی، یگانه میرایی نژاد، دبیرستان بیت الزهرا، خبرنگار دانش آموزان منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار