ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را باید ازدوره ابتدایی شروع کرد

اردبیل (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت : ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را باید از دوران ابتدایی شروع کرد.

کد مطلب: ۹۲۸۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را باید ازدوره ابتدایی شروع کرد

رعنا پرتوی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت : با توجه به اینکه شخصیت دانش آموزان در دوره ابتدایی شکل می گیرد باید تلاش کنیم آموزه های دینی را در دوره ابتدایی در بین دانش آموزان وارده کرده و آن را نهادینه کنیم .

او با بیان اینکه یکی از ریشه های بدحجابی در جامعه ناشی ازعدم آشنایی جوانان با فرهنگ حجاب است ، بیان کرد : باید با برخورد مناسب و تشریح و تببین جایگاه حجاب و عفاف و آسیب های حاصل از بد حجابی و بی حجابی، جوانان و خانواده ها را با این فرهنگ فاخر حجاب آشنا کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت : حجاب به عنوان پوشش بیرونی و عفاف به عنوان پوشش درونی از عوامل مهم سلامت جامعه است که در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است .

پرتوی ابراز داشت : ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین دانش آموزان تنها برعهده معاونین و مربیان پرورشی و فرهنگی نیست بلکه باید همه همکاران فرهنگی و خانواده ها مساله حجاب را به عنوان یکی مسائل اصلی و دغدغه های مهم بشمارند .

او با اشاره به ضرورت استفاده از خلاقیت ها و نوآوری ها در ترویج فرهنگ حجاب ، خاطرنشان کرد : استفاده از خلاقیت های فرهنگی می تواند جوانان را به حجاب علاقمند کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار