جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش در شفاف ترین حالت قرار دارد

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیلعنوان کرد جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش در شفاف‌ترین حالت ممکن قرار دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش در شفاف ترین حالت قرار دارد

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل هم با اشاره به اهمیت مسئله نیروی انسانی گفت: جذب نیروی انسانی کارآمد و آموزش و توانمندسازی آن جزو دغدغه های اصلی آموزش و پرورش می باشد.

وی افزود: جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش در شفاف ترین حالت قرار دارد و تمام استخدام ها از طریق پذیرش در دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی ماده ۲۸ است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: رویکرد جدید آموزش و پرورش در ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی ۱۴۰۲ به صورت علمی باعث ارتقای سطح نیروی انسانی جذب شده خواهد شد.

صفری ضمن ارائه گزارشی از توفیقات و عملکرد آموزش و پرورش این استان گفت: با اجرای ۳۷۰ پروژه در سطح نواحی و مناطق نوزده گانه شاهد آن هستیم که استان اردبیل به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده است. البته با این وجود همچنان مهمترین چالش آموزش و پرورش استان بحث کمبود فضای آموزشی است. متوسط سرانه کشوری ۵ مترمربع و متوسط استان اردبیل کمتر از ۴ مترمربع می باشد. این درحالی ست که در مرکز استان این عدد حتی کمتر از ۳ است. خوشبختانه در تمام شاخص های ارزیابی عملکرد آموزشی و پرورشی وضعیت رو به رشدی داریم اما توجه به پژوهشسرا ها و اردوگاه های تربیتی لازمه پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت کشور است.

وی تصریح کرد: یکی از چالش های حال حاضر در مدارس بحث ثبت نام می باشد. در این موضوع نیازمند فرهنگسازی در بین خانواده ها هستیم تا شعار «بهترین مدرسه، نزدیک ترین مدرسه» محقق شود. همچنین در این موضوع درخواست داریم دستگاه قضایی استان با اقدامات پیشگیرانه زمینه صدور هرگونه اجاره نامه صوری را مسدود کند تا شاهد تحقق عدالت آموزشی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار