جشنواره "وقارلی قیزلار" در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل(پانا) - مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری جشنواره بزرگ "وقارلی قیزلار در اردبیل خبرداد و گفت این جشنواره به مناسبت دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف در اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۴۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره "وقارلی قیزلار" در اردبیل برگزار می‌شود

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با اعلام این خبر افزود: پویش حرف‌آورد با موضوع دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف (یک تا سه دقیقه صحبت در قالب سخنرانی، صوت، ویدیو و کلیپ) ویژه اقشار مختلف بانوان، مسابقه نقاشی، عکس نوشته و دلنوشته ویژه دختران و مسابقه کتابخوانی از کتاب ترگل ویژه دختران بالای ۱۳ سال از جمله بخش های این جشنواره است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه جشنواره وقارلی قیزلار تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد گفت: اختتامیه این جشنواره به همراه برنامه‌های شاد و متنوع مسابقه آشپزی مادر و دختری و نمایشگاه حجاب و عفاف ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۰ صبح در محل پارک بانوان اردبیل برگزار خواهد شد.

جعفرزاده به جوایز این جشنواره فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: به هشت نفر اول کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش ۱۰ میلیون ریال، هشت نفر دوم کمک هزینه سفر قم، جمکران و مرقد امام (ره) به ارزش هفت میلیون ریال، هشت نفر سوم کارت هدیه به ارزش پنج میلیون ریال اعطا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار