برگزاری نخستین محفل دانش‌آموزی «حافظان نور» در قم

قم(پانا) - نخستین محفل دانش‌آموزی حافظان نور با حضور دانش‌آموزان منتخب مدارس ابتدایی استان قم، روز گذشته در سینما تربیت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین محفل دانش‌آموزی «حافظان نور» در قم

نخستین محفل دانش آموزی حافظان نور با اجرای برنامه های شاد و جذاب و با حضور حجت الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، معصومه سادات بهرامی کارشناس اداره فرهنگی هنری این اداره کل و حجت الاسلام رجبی مدیر مدارس طرح امین قم در سینما تربیت برگزار شد.

سمانه شاکر، مسول طرح حافظان نور مقطع ابتدایی در حاشیه این مراسم به خبرنگار پانا گفت: «محفل فوق با همکاری آموزش و پرورش و طرح امین معاونت تبلیغ حوزه های علمیه برگزار شده است.»

وی با بیان اینکه دانش آموزان انتخاب شده، بازوهای مربیان طرح امین در مدارس هستند، افزود: « محفل حافظان نور از دانش آموزان شاخص ابتدایی در زمینه حجاب و عفاف و تحصیل و اخلاق و... که توسط مبلغان طرح امین شناسایی شده اند، تشکیل شده و قرار است برای محفل بعدی، هر دانش آموز، 5 دانش آموز دیگر را که در زمینه های مختلف شاخص هستند، شناسایی کند.»

مسئول طرح حافظان نور مقطع ابتدایی با بیان اینکه طرح مذکور در فضای مجازی نیز فعال است، گفت: «به دنبال آن هستیم که با شناسایی دانش آموزان، در زمینه های فرهنگی، هنری، علمی، تفریحی و رزشی، رسانه و فضای مجازی و ... شبکه سازی کنیم.»

خبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار