معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان:دبیران استان کردستان در سومین همایش ملی پژوهش در آموزش علوم پایه افتخار آفرینی کردند

سنندج(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: مقاله دبیران استان در سومین همایش ملی پژوهش در آموزش علوم پایه به عنوان مقاله برتر کشور انتخاب شد.

کد مطلب: ۸۱۰۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان:دبیران استان کردستان در سومین همایش ملی پژوهش در آموزش علوم پایه افتخار آفرینی کردند

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: اثر پژوهشی تیم استان کردستان متشکل از فرزانه فروزانفر از ناحیه یک سنندج، مریم عبدالملکی از شهرستان قروه و پرشنگ امانی از شهرستان سقز به عنوان مقاله برتر در این همایش انتخاب شد.

وی افزود: در این همایش بالغ بر 130 مقاله و طرح درس پس از مرحله اول و دوم کشوری مورد پذیرش قرار گرفتند که از این میان تنها 4 اثر حائز رتبه برتر در بخش اصلی همایش و ارائه به صورت سخنرانی شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خاطر نشان کرد: آئین اختتامیه سومین همایش ملی پژوهش در آموزش علوم پایه 16 اسفند ماه 96 در دانشگاه شهید رجایی تهران برگزار شد و خوشبختانه علاوه بر حضور فعال دبیران رشته های علوم پایه استان کردستان در این همایش، اثر پژوهشی استان به عنوان مقاله برتر معرفی شد.

وی در پایان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دبیران شرکت کننده در این همایش ، از تلاش و زحمات همه دست اندرکاران امر تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار