رادیو انتخاب با شعار صدای مردم شروع به‌کار می‌کند

تهران (پانا) - رادیو انتخاب، با شعار صدای مردم از ساعت 9 صبح امروز خرداد ۵ تا ۹ تیر ماه، بازوی رسانه‌ای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۷۷۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رادیو انتخاب با شعار صدای مردم شروع به‌کار می‌کند

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، شهادت حزن انگیز آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید ایران و هیئت همراه، سراسر ایران عزیز را عزادار نمود و ملت ایران نیز در پاسخ به مجاهدت های آن شهید بزرگوار، قدردانی خود را با حضور پرشور در مراشم تشییع آنها نشان داده اند، تا همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید فرموده اند، این رخداد تلخ موجد «خلل در اداره کشور» نخواهد شد چرا که در بستر ثبات سیاسی و قانون اساسی قدرتمند و آینده نگر و مطابق با اصل 131 آن،  ظرف 50 روز، بایستی رئیس جمهور جدید انتخاب و خلاء موجود در کشور برطرف شود که بر همین اساس 8 تیرماه 1403 به عنوان روز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  اعلام و ثبت نام نامزدها در روزهای دهم تا چهاردهم خردادماه، انجام خواهد شد. 

معاونت صدای رسانه ملی، به منظور بالابردن آگاهی عموم جامعه و ایجاد یک صدایی در ملت ایران برای انتخاب فرد اصلح، همچون سنوات گذشته «رادیو انتخاب – با شعار صدای مردم» را در بازه ی زمانی ۵ خرداد تا ۹ تیرماه روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز فعال خواهد نمود 

امید آن است این رادیوی سراسری بتواند با اگاهی بخشی اجتماعی نسبت به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، اطلاع رسانی و تحلیل کارشناسی انتخابات، تبیین شاخص های انتخاب اصلح و همراهی با نهادهای اجرایی و نظارتی در انتخابات، موجد افزایش مشارکت مردم در پای صندوق های رای شود.

تبیین جایگاه و اهمیت انتخابات و رأی مردم در جمهوری اسلامی، تشریح نقش رئیس جمهور در اداره کشور، مطالبه اجرای قوانین مربوط به انتخابات، انتخابات پرشور و افزایش مشارکت مردم، تسهیل انتخاب اصلح  با رعایت بی طرفی و مواردی دیگر از جمله مهمترین محورهای برنامه سازی در این شبکه رادیویی ۲۴ ساعته خواهد بود.

گفتنی است مدیر رادیو گفت وگو رضا کوچک زاده تهمتن مدیریت رادیو انتخاب را برعهده دارد و این رادیو بصورت 24 ساعته و با حضور مردم، مسئولان وکارشناسان در حوزه‌های مختلف مرتبط با انتخابات برنامه سازی و تا پایان برگزاری انتخابات به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سامانه 30000955 و تلفن 226541922 جهت دریافت پیام های مخاطبان و برقراری هرگونه ارتباط با این شبکه رادیویی در اختیار علاقه مندان قرار دارد. رادیو انتخاب از موج FM ردیف 95.5 مگاهرتز به پخش می شود و همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق برنامه کاربردی ایران صدا بر روی تلفن همراه خود و همچنین پایگاه اطلاع رسانی رادیو انتخاب شنونده این رادیو باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار