میزبانی مسابقات والیبال فرهنگیان مرد کشور به آذربایجان‌ غربی رسید

ارومیه (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی گفت میزبانی مسابقات والیبال فرهنگیان مرد کشور به آذربایجان‌ غربی رسید.

کد مطلب: ۱۳۷۹۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی مسابقات والیبال فرهنگیان مرد کشور به آذربایجان‌ غربی رسید

نادر اسدی در جلسه هماهنگی میزبانی مسابقات والیبال کارکنان فرهنگی سراسر کشور ویژه آقایان افزود: آذربایجان غربی از ۱۶ تا ۲۳ تیرماه میزبان این سری از رقابت‌ها خواهد بود.

اسدی اظهار کرد: ۴۸۰ نفر در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند و سالن‌های شهید رجایی ۱ و ۲برای این منظور آماده سازی شده است.

وی با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز این مسابقات خریداری شده است اضافه کرد: پیش از شروع مسابقات این تجهیزات تحویل کمیته فنی خواهد شد.

اسدی ادامه داد: همزمان با این دوره از مسابقات ۱۰ تیم در ۶ استان دیگر در سایر رشته ها باهم به رقابت می پردازند.

به گفته وی در موضوعات فرهنگی و فوق برنامه نیز اقدامات لازم انجام شده است.

اسدی گفت: میزبان افتتاحیه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ و مراسم اختتامیه نیز برعهده مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک خواهد بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اظهار کرد: آذربایجان غربی قهرمان این رشته در سال قبل بوده و حفظ این عنوان نیز با توجه به بازیکنان علاقمند پرتلاش استان مورد توجه است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جلسه میزبانی مسابقات والیبال کارکنان فرهنگی سراسر کشور بر برگزاری مطلوب مسابقات و تکریم میهمانان فرهنگی تاکید کرد.

علی مطهری افزود: این استان آماده میزبانی بهینه این مسابقات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار