مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

کیفی سازی آموزش نیازمند کار جهادی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: به رغم تلاش‌های مستمر همکاران فرهنگی کیفی سازی آموزش و برقراری عدالت آموزشی نیازمند کار جهادی است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
کیفی سازی آموزش نیازمند کار جهادی است

علی مطهری در جلسه شورای معاونان شهرستان پلدشت که با حضور معاونان استان در این منطقه برگزار شد گفت: آموزش و پرورش معماری برای آینده کشور است و خدمت به دانش آموزان سرمایه ابدی معلمان به حساب می آید.

وی با تاکید برغنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان ادامه داد: دانش آموزان در ایام فراغت می توانند به کارهایی که علاقه دارند بپردازند و تجربیات خوبی به دست آورند، اوقات فراغت دانش آموزان باید به شکل شایسته غنی سازی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: باید مسائل عقیدتی و فکری در همه سطوح تدریس شود ؛پرداختن به مسایل فکری و عقیدتی از اولویت های پرورشی بوده که باید در کنار آموزش به آن اهتمام شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به زیرساختهای مهم آموزش و پرورش گفت: استفاده از سازوکار نقل و انتقالات درون و برون استانی مطابق با ضوابط و قوانین، به عنوان یکی از راه‌های تأمین و تعدیل نیروی انسانی مناطق است ، ساماندهی نیروی انسانی اولویت مهم این نهاد به حساب می آید که در نهایت دقت و بررسی انجام می شود.

مطهری اضافه کرد: موضوع بازماندگان از تحصیل دانش آموزان همواره یکی از دغدغه های اصلی آموزش و پرورش است همه بخش های نظام تعلیم و تربیت و سایر آحاد جامعه در برابر آن مسئولیت داریم و باید عوامل و ریشه ها را شناسایی کرده و مشکل جذب مجدد آنها را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه اولویت بعدی ساماندهی حقوقی فضاها است ادامه داد: یکی از اولویت‌های مهم نهاد تعلیم و تربیت ساماندهی فضاهای ناایمن و نامطلوب آموزشی و فراهم کردن فضای امن فیزیکی برای دانش آموزان با مشارکت خیران است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان از اولویت های بعدی این مجموعه است و در موضوع سنجش در ثبت نام پایه اولی ها باید کمال دقت و سرعت عمل را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار