مشکلات مدارس جزیره خارگ به صورت ویژه پیگیری می‌شود

بوشهر(پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت مسائل و مشکلات آموزش و پرورش و مدارس جزیره خارگ به صورت ویژه پیگیری و برطرف می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۷۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات مدارس جزیره خارگ به صورت ویژه پیگیری می‌شود

اکبر پورات روز پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: پتروشیمی جزیره خارگ در کوتاه‌ترین زمان ممکن مدرسه شهید مطهری این جزیره را با هماهنگی و همکاری اداره کل نوسازی مدارس در دستور کار و احداث قرار دهند.

وی افزود: همچنین سازمان برنامه و بودجه با اختصاص مبلغ پنج میلیارد تومان به مدرسه شهدای جزیره خارگ با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی آن را تا اول مهر تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: تعمیر، رنگ آمیزی و محوطه سازی مدارس موجود در جزیره خارگ از سوی پتروشیمی‌های مستقر و اداره کل نوسازی مدارس استان انجام شود.

پورات با بیان اینکه حق مرزی و عملیاتی برای معلمان جزیره خارگ پیگیری می‌شود افزود: مدرسه شهید رزمجو این جزیره به صورت مشارکتی از سوی صنعت نفت و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شود.

وی گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل نوسازی مدارس، شرکت نفت به همراه بخشداری جزیره خارگ پیگیری ساخت کانون فرهنگی و تربیتی این جزیره را در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: صنعت نفت پیگیری و بازسازی سینما تربیت جزیره خارگ را تا اواخر شهریور ماه به انجام رساند.

وی ادامه داد: باید به مباحث تعلیم و تربیت و اوقات فراغت دانش‌آموزان اهمیت ویژه‌ای داده شود و از سوی آموزش و پرورش برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار