حق فرهنگیان در نظام رتبه‌بندی تضییع نمی‌شود

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت اعتراضات معلمان به رتبه‌بندی به طور دقیق بررسی و تلاش می‌شود حق هیچ کسی در این خصوص ضایع نشود.

کد مطلب: ۱۳۶۵۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
حق فرهنگیان در نظام رتبه‌بندی تضییع نمی‌شود

علی موحدی در نشست شورای آموزش وپرورش استان بوشهر اظهار کرد: تا اسفند ماه ۹۹ درصد از احکام رتبه بندی معلمان درستان بوشهر صادر شده و معوقات فرهنگیان استان در قالب نظام رتبه‌بندی در سال ۱۴۰۱ نفر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین اسناد مالی مربوط به معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ نیز به وزارت آموزش و پرورش ارسال شده و در صورت تخصیص اعتبار پرداخت می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با همت مجموعه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری ۴۳۶ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در دوره سنی ابتدایی شناسایی و به چرخه آموزش بازگشته‌اند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ۱۲ اردیبهشت گرامیداشت روز معلم افزود: از ۹۵۰ معلم متقاضی که مدارک خود را در سامانه انتخاب معلم نمونه بارگذاری کرده‌اند، ۴۴۷ نفر حد نصاب امتیاز در مرحله شهرستانی، ۶۲ نفر حد نصاب امتیاز در مرحله استانی و چهار نفر حد نصاب امتیاز را در مرحله کشوری کسب کرده‌اند.

موحدی ادامه داد: ٣ نفر مدیر و معاون، ۲ نفر مشاور و ۲ مراقب سلامت نمونه در مرحله استانی انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اسکان ۱۷۵ هزار مهمان نوروزی در مدرسه‌های استان بوشهر گفت: در ایام نوروز ایستگاه فرهنگ و هنر با رویکرد تربیتی و با هدف نشاط آفرینی در ساحل بوشهر از سوی آموزش و پرورش برپا و همزمان با سالروز استقرار نظام علوی و فاطمی جمهوری اسلامی، فعالیت این ایستگاه به پایان رسید.

موحدی برگزاری کرسی تلاوت قرآن همراه با تبیین مشاوره دینی و اجرای فعالیت‌های تربیتی، برگزاری جشن گلریزان با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در منطقه شبانکاره، شناسایی ۴۱ دانش‌آموز صعب العلاج و مشارکت ۲ هزار و ۲۰۳ سوادآموز در دوره‌های آموزشی فراگیری سواد را از جمله اقدامات آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار