استاندار بوشهر:

آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اسکان مهمان در نوروز موفق بوده است

بوشهر (پانا) - استاندار بوشهر با تقدیر از اجرای برنامه‌های فرهنگی آموزش و پرورش همزمان با نوروز گفت اجرای چنین برنامه‌های فرهنگی با همت فرهنگیان و دانش‌آموزان در کنار ساحل از اقدامات مهم و موثر این نهاد تربیتی است که باید مستندسازی شده و سال آینده منسجم‌تر برگزار شود.

کد مطلب: ۱۳۶۵۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اسکان مهمان در نوروز موفق بوده است

احمد محمدی‌زاده در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: نظام رتبه‌بندی معلمان طرحی برزمین مانده از سال‌های گذشته است که پس از ۱۱ سال با همت و عزم جهادی دولت سیزدهم در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی افزود: قانون رتبه‌بندی معلمان یکی از وعده‌های دولت است که با وجود شرایط خاص اقتصادی کشور در حال اجرا است.

محمدی‌زاده تاکید کرد: با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در سال تحصیلی آینده اصلاحات لازم انجام و هر فرهنگی با توجه به ارتقا علمی در جایگاه خود قرار می‌گیرد.

رئیس شورای آموزش وپرورش استان بوشهر افزود: در راستای جهاد تبیین مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیران شهرستان‌ها و مناطق در خصوص طرح رتبه‌بندی معلمان و اینکه چگونه دولت کار برزمین مانده از سال‌های گذشته را اجرایی کرد گزارش دهند.

استاندار بوشهر گفت: معلمان باید با فرهنگ بسیجی معلم به جامعه هدف خود خدمت کنند.

محمدی‌زاده ادامه داد: در زمان فعلی از ۱۴ هزار شاغل فرهنگی در استان بوشهر، ٧ هزار و ۵۰۰ نفر معادل ۵۰ درصد عضو بسیج هستند.

به گفته استاندار بوشهر مجموعه آموزش و پرورش باید با کمک مجموعه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بعنوان معین فرهنگی با ارائه دوره‌های آموزشی ساز و کار لازم برای عضویت مابقی فرهنگیان به خصوص معلمان به مجموعه سپاه را فرهم کنند.

وی تاکید کرد: بسیجی شدن ۱۱ هزار معلم استان بوشهر باید بعنوان یکی از اولویت‌های این استان در سال‌جاری تلقی شود.

استاندار بوشهر فرایند انتقال مذهب و دینداری در بین نسل‌ها از سوی آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و گفت: نهاد تعلیم و تربیت با داشتن معلمان مذهبی و دینی و با اهتمام مدیران این توانایی را دارند که حتی اکر هیچ کار فرهنگی در حوزه دینی در جامعه صورت نگیرد دینداری را ترویج دهند.

وی با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در ترویج تفکر دینی اظهار کرد: معلمان باید در کنار آموزش به تهذیب دانش آموزان نیز توجه داشته باشند.

محمدی‌زاده همچنین از آموزش و پرورش استان بوشهر به دلیل اسکان موفق مهمانان نوروزی در مدارس این استان تقدیر کرد و بر ضرورت احصا مشکلات و کاستی‌ها و برطرف کردن آنها تاکید کرد.

استاندار بوشهر بر ضرورت رسیدگی به مشکلات درمانی ۴۱ دانش‌آموز نیازمند از سوی دانشگاه علوم پزشکی، سوادآموزی ۲هزار و ۲۰۳ نفر، توزیع سرانه دانش آموزی در مناطق محروم با شرط رعایت عدالت و ایجاد ساز و کار مناسب برای تقدیر از معلمان همزمان با گرامیداشت روز معلم تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار