جذب ۲۰ هزار دانش‌آموز در کلاس‌های تابستانی آموزش و پرورش استان بوشهر

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از آغاز فعالیت ۵۹۲ پایگاه آموزشی ویژه دانش‌آموزان در فصل تابستان در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت در این مراکز آموزشی تاکنون ۲۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۸۵۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جذب ۲۰ هزار دانش‌آموز در کلاس‌های تابستانی آموزش و پرورش استان بوشهر

علی موحدی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اردوی راهیان نور ویژه دانش‌آموزان اظهار کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر در برگزاری اردوی راهیان نور جز ۵ استان برتر معرفی و تجلیل شد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد ملی «الف تا» در استان‌ها بیان کرد: این رویداد برای ارائه خلاقیت علمی فرهنگیان و روش تدریس با استفاده از تکنیک‌های نوین آموزشی در استان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برگزاری امتحانات پایانی دانش‌آموزان در ۸۵ حوزه افزود: این امتحانات با موفقیت انجام شد.

موحدی توجه به رشته‌های آموزشی در مدارس استان بر اساس نیازهای شغلی را ضروری دانست و گفت: در این راستا با همکاری صنایع مختلف گاز، نفت و پتروشیمی هنرستان‌های همجوار صنایع در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

وی از آغاز ساخت مرکز جامع فعالیت قرآنی در مرکز استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ساخت این مرکز قرآنی با همکاری معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش آغاز می‌شود که منابع اعتباری مختلفی برای تحقق این مهم تخصیص یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به مدیریت مدارس هیئت امنایی افزود: در استان بوشهر ۴۷ مدرسه هیئت امنایی با ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز فعال است.

موحدی با اشاره به وجود ۵۲۷ مدرسه غیردولتی با ۴۳ هزار دانش‌آموز در استان بیان کرد: برای توسعه مدارس غیردولتی نیاز به حمایت ویژه در تخصیص زمین و پرداخت تسهیلات بانکی است.

وی فعالیت پایگاه تابستانی آموزش و پرورش استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: شعار این پایگاه‌ها تربیت بدون توقف است و اهداف آن غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در برپایی کلاس‌های مختلف فرهنگی، اعتقادی، ورزشی، هنری و دیگر بخش‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به آغاز فعالیت ۵۹۲ پایگاه تابستانی ویژه دانش‌آموزان گفت: در این مراکز آموزشی تاکنون ۲۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

موحدی اضافه کرد: پیش‌بینی می شوند تعداد دانش‌آموزان به بیش از ۳۰ هزار نفر افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار