معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خبر داد:

تدوین برنامه‌های جبرانی برای دانش‌آموزان

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با اشاره به تدوین برنامه‌های جبرانی برای دانش‌آموزان گفت استان‌ها از سوی شورای مدارس برای برنامه‌های جبرانی برنامه‌ریزی می‌کنند و این برنامه‌ها بعد از ظهرها یا پنجشنبه انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۹۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تدوین برنامه‌های جبرانی برای دانش‌آموزان

به گزارش ایرنا، محمدمهدی کاظمی درباره زمان تعطیلات دانش‌آموزان برای ایام نوروزی اظهار داشت: تعطیلات از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین است؛ بنابراین قبل و بعد از این زمان به آموزش تعلق دارد که امیدواریم آموزش هم کاملا به صورت حضوری اجرا شود.

وی افزود: برنامه‌هایی برای تعطیلات دانش‌آموزان هم در دست تدوین است اما رویکرد در برنامه‌ها دانشی نیست و بیشتر به سمت مهارت‌آموزی پیش می‌رود و بنا داریم برنامه‌هایی را در قالب ایجاد موقعیت یادگیری مهارتی برای دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت شبکه شاد انجام دهیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش درباره برنامه‌های جبرانی دانش‌آموزان در تعطیلات مدارس به دلیل آلودگی هوا توضیح داد: این موضوع فراگیر نبود و به صورت موردی در یک منطقه‌ یا در سطح استان‌ها اتفاق افتاده بود بنابراین اعلام کردیم استان‌ها از سوی شورای مدارس در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

برگزاری‌ کارگاه‌های جبرانی در بعد از ظهرها

وی درباره برنامه‌های جبرانی و کارگاهی برای هنرستان‌ها اظهار داشت: عمده هنرستان‌ها فعال بودند اما آنها هم باید نسبت به جبران یادگیری دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کنند.

کاظمی یادآورشد: کارگاه‌های جبرانی بیشتر در نوبت بعد از ظهر باید انجام شود زیرا برگزاری کارگاه سخت‌تر است و در این مورد شورای مدرسه باید برنامه‌ریزی کند که دانش‌آموزان متضرر نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار