مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ عنوان کرد:

طرح شهردار مدرسه فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادهای دانش‌آموزی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ عنوان کرد طرح شهردار مدرسه فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادهای دانش‌آموزی در حوزه مدیریت مسئولیت‌پذیر، متعهد، متخصص، برنامه‌ریز، مردمی، مشارکت طلب و باتقوا است.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهردار مدرسه فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادهای دانش‌آموزی است

حبیب اله قربانی مهر، در بیست و دومین دوره مراسم آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس منتخب منطقه ۱۹ که با حضور مسئولان منطقه ای و شهرداری منطقه ۱۹ در محل سرای محله شکوفه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: پس از اهدای احکام شهرداران مدارس؛ این دانش آموزان توانمند و لایق به عنوان نمایندگان آموزش و پرورش در حوزه امور شهرداری مدارس، فعالیت کلیدی و اساسی خواهند داشت.

وی خطاب به دانش آموزان حاضر در این مراسم تاکید کرد: شما باید ضمن توجه به گفتار، کردار و رفتار الگویی خودتان در مدرسه، ظرفیت و وظایف خودتان را در نقش شهردار مدرسه خوب بشناسید و در این نقش، پر رنگ ظاهر شوید.

قربانی مهر، افزود: بسیاری از افراد موفق امروز؛ در گذشته و در ایام تحصیل در مدرسه شان، مسئولیت های مدرسه ای داشته اند. این مسئولیت ها، فرصتی طلایی است برای رشد و ارتقای جایگاه اجتماعی و سیاسی شما دانش آموزان در سطح جامعه.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ با اشاره به ساحت سیاسی و اجتماعی سند تحول بنیادین تصریح کرد: مسئولیت ها و مشارکت های اجتماعی مدرسه؛ تمرینی است برای پذیرش مسئولیت های مهم تر و بزرگتر در آینده. تمرینی است برای تفکر گروهی و جمعی، تمرینی است برای تصمیمات شورایی و مشارکت های اجتماعی.

قربانی مهر، با اشاره به شرح وظایف شهرداران مدارس اضافه کرد: شهرداران مدارس می توانند با انجام برنامه ریزی های گروهی در محورهای مختلف بهداشت عمومی، پاکیزگی و نظافت، فضای سبز و ... در مدارس به ایفای نقش بپردازند.

وی در پایان گفت: همچنین شهرداران مدارس می توانند با هماهنگی با مدیران مدارس، دوره ها و کارگاه های آموزشی در موضوعات مختلف از قبیل حقوق شهروندی و مهارت های زندگی را برای دانش آموزان برگزار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار