مدیر آموزش و پرورش منطقه ٣:

شهدا قهرمانان جامعه هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 3 با اشاره به اینکه شهدا قهرمانان جامعه هستند بر الگوبرداری و میزان احترام و آگاهی نسل جدید از شهدا و خانواده‌هایشان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شهدا قهرمانان جامعه هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 3 شهر تهران؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید سید رضا میرزاده؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه به همراه علیرضا نظری؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، از همسر و خانواده شهید علیرضا محمد شاهی دیدار کردند.

میرزاده، ضمن قدردانی از مقام شامخ شهدا و ایثارگران اذعان کرد:«بازدید از خانواده معزز شهدا از رئوس برنامه های بازدیدی منطقه است که به صورت ماهانه انجام می شود.»

وی همچنین با اشاره به اهمیت نهادینه شدن نقش شهدا در زندگی دانش آموزان یادآور شد: «شهدا قهرمانان جامعه هستند و باید این مطلب در بین دانش آموزان نیز نهادینه شود تا الگوبرداری و میزان احترام و آگاهی نسل جدید از شهدا و خانواده هایشان روز به روز بیشتر از قبل شود. آنچه در کنار رشادت ها و فداکاری های این عزیزان باید به دانش آموزان آموخته شود هدف و انگیزه آنها و سبک زندگی این بزرگواران است. منطقه در صدد تهیه اطلاعات کامل و شناسنامه شهدای دانش آموز و فرهنگی است که انشاالله به زودی جمع آوری و رونمایی خواهد شد.»

در ادامه، اصحاب علیرضا نظری؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: «دیدار با خانواده شهدا در هفته اول مهرماه باعث برکت سال تحصیلی پیش رو خواهد بود و تهیه بانک اطلاعاتی شهدای دانش آموز و فرهنگی در دست اقدام است که هرچه سریعتر آماده و در اختیار مدارس نیز قرار گیرد.»

خبرنگار دانش‌آموز: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار