حضور فعال دانش آموزان منطقه 3 در مسابقات قرآن و عترت

تهران (پانا) - کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه 3 ضمن اعلام چگونگی نحوه برگزاری آزمون‌های مربوط به هفته قرآن، عترت و نماز از حضور فعال و پرشور دانش آموزان منطقه 3، در مسابقات قرآنی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور فعال دانش آموزان منطقه 3 در مسابقات قرآن و عترت

منیره سادات موسوی؛ کارشناس قرآن، عترت و نماز منطقه 3 شهر تهران در گفت و گو با پانا، در هفته قرآن و عترت بیان کرد: در هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز با محوریت اعتلای فرهنگ اسلامی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان به صورت آنلاین و سراسری برگزار شد.

موسوی در ادامه با اشاره به روزشمار تقویم این هفته در برگزاری آزمون ها اظهار کرد: این مسابقات که به ترتیب آزمون فهم قرآن کریم، آزمون نهج البلاغه، آزمون صحیفه سجادیه، آزمون احکام و انشای نماز و آزمون گفتمان مهدوی ویژه دانش آموزان مقاطع متوسطه برگزار شد.

این کارشناس قرآن منطقه 3 به چگونگی نحوه برگزاری این آزمون ها اشاره کرد و گفت: دانش آموزان می بایست طبق برنامه زمانبندی و اعلام شده، برای شرکت در آزمون های کتبی وارد سامانه پادا «Pada.medu.ir» (بخش پرورشی) شده و گزینه «مسابقات قرآن، عترت و نماز» را انتخاب کرده و از قسمت «آزمون آنلاین» و انتخاب رشته مربوطه ای که قبلا ثبت نام کرده اند در آزمون شرکت کنند.

موسوی؛ در پایان به حضور فعال دانش آموزان در این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: با توجه به امکان شرکت دانش آموزان از طریق درگاه اینترنتی و شرایط شرکت در مسابقات از منزل و غیرحضوری شدن مدارس؛ شرکت در این آزمون ها با استقبال خوبی رو به رو شده و دانش آموزان مدارس ححضور حداکثری داشتند.

دانش آموز خبرنگار: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار