از سوی آموزش و پرورش منطقه ۳ اجرا شد

واکسیناسیون تکمیلی کرونا و بیماریابی سل در جمعیت اتباع غیر ایرانی

تهران (پانا) - طرح واکسیناسیون تکمیلی کرونا و بیماریابی سل در جمعیت پناهندگان و مهاجران غیرایرانی از سوی آموزش و پرورش منطقه 3 اجرا شد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون تکمیلی کرونا و بیماریابی سل در جمعیت اتباع غیر ایرانی

واکسیناسیون دز 3و4 همکاران فرهنگی اداره آموزش و پرورش منطقه 3 و برنامه عملیاتی واکسیناسیون تکمیلی وبیماریابی سل در جمعیت پناهندگان و مهاجران غیر ایرانی در پایگاه تندرستی و سلامت رازی منطقه 3 فعالیت خود را آغاز کرد.
فهیمه محمودی پزشک و کارشناس مسئول پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیردار مرکز بهداشت شمال تهران در مورد چگونگی رسیدگی به وضعیت سلامت اتباع غیرایرانی در این طرح گفت: برای ایجاد سلامتی پایدار و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به اتباع غیرایرانی همانند هموطنان ایرانی تمام خدمات بهداشتی درمانی اولیه ارائه شده به این جمعیت نیز به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.
محمودی در ادامه با بیان اینکه جمعیت هدف در این طرح، گروه سنی ۹ ماه تا ۱۵ سال است که واکسیناسیون تکمیلی سرخک، فلج اطفال و ارائه ویتامین A جهت سلامت و تقویت ایمنی برای آنها انجام می شود افزود: گروه‌های هدف این طرح توسط معلمان و مدیران مدارس، شناسایی می شوند و ضمن آموزش‌های لازم به پاپگاه سلامت معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار